Новини    09 липня 2023 20:04

MAN переобладнає суднові двигуни Seaspan та Hapag-Lloyd на метанолові

Кожна модернізація дозволить скоротити викиди CO2 на 50-70 тис. тонн на рік під час роботи на "зеленому" метанолі

MAN Energy Solutions виконає проєкт модернізації суднових двигунів для компанії Seaspan Corporation (Seaspan) та лінійної судноплавної компанії Hapag-Lloyd, передає ЦТС.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Згідно з умовами підписаної угоди підрозділ MAN PrimeServ поставить 15 комплексних рішень для переобладнання суден, оснащених двигунами на мазуті лінійки MANB&W S90, на двопаливні серії ME-LGIM.

Після завершення всіх робіт двигуни матимуть змогу працювати на метанолі.

Угодою передбачається надання 45 додаткових рішень щодо модернізації двигунів. Кожна модернізація дозволить скоротити викиди CO2 на 50-70 тис. тонн на рік під час роботи на “зеленому” метанолі.

Seaspan є найбільшим міжнародним орендодавцем контейнерних суден, що спеціалізується на довгострокових тайм-чартерних угодах із провідними світовими судноплавними лініями. Згідно з програмою розвитку корпорації, для Seaspan буде збудовано 70 нових суден, що дозволить довести власний флот до 200 од. місткістю 1,9 млн TEU.

В одній з провідних лінійних судноплавних компаній Hapag-Lloyd є 250 сучасних контейнеровозів місткістю 1,8 млн TEU. Компанія поставила за мету до 2045 року досягти нульового рівня викидів вуглецю від діяльності свого флоту.

Довідка. MAN Energy Solutions SE – німецька транснаціональна компанія, що базується в Аугсбурзі, яка виробляє великокаліберні газові та дизельні двигуни, а також турбомашини для морського, залізничного та стаціонарного застосування, як локомотивні та морські силові установки, електростанції та турбокомпресори.

Нагадаємо, логістичний холдинг A.P. Moller – Maersk переобладнає діючий контейнеровоз для роботи на метанолі. Встановити двопаливний двигун планується в середині 2024 року спочатку на одному судні для того, щоб після проходження огляду у 2027 році провести переобладнання інших суден серії.

Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.

Новини за темою:  МХП Юрія Косюка подвоїв прибуток: як зростання цін на курятину вплинуло на результати холдингу

Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.

Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...