MAN Energy Solutions виконає проєкт модернізації суднових двигунів для компанії Seaspan Corporation (Seaspan) та лінійної судноплавної компанії Hapag-Lloyd, передає ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Згідно з умовами підписаної угоди підрозділ MAN PrimeServ поставить 15 комплексних рішень для переобладнання суден, оснащених двигунами на мазуті лінійки MANB&W S90, на двопаливні серії ME-LGIM.
Після завершення всіх робіт двигуни матимуть змогу працювати на метанолі.
Угодою передбачається надання 45 додаткових рішень щодо модернізації двигунів. Кожна модернізація дозволить скоротити викиди CO2 на 50-70 тис. тонн на рік під час роботи на “зеленому” метанолі.
Seaspan є найбільшим міжнародним орендодавцем контейнерних суден, що спеціалізується на довгострокових тайм-чартерних угодах із провідними світовими судноплавними лініями. Згідно з програмою розвитку корпорації, для Seaspan буде збудовано 70 нових суден, що дозволить довести власний флот до 200 од. місткістю 1,9 млн TEU.
В одній з провідних лінійних судноплавних компаній Hapag-Lloyd є 250 сучасних контейнеровозів місткістю 1,8 млн TEU. Компанія поставила за мету до 2045 року досягти нульового рівня викидів вуглецю від діяльності свого флоту.
Довідка. MAN Energy Solutions SE – німецька транснаціональна компанія, що базується в Аугсбурзі, яка виробляє великокаліберні газові та дизельні двигуни, а також турбомашини для морського, залізничного та стаціонарного застосування, як локомотивні та морські силові установки, електростанції та турбокомпресори.
Нагадаємо, логістичний холдинг A.P. Moller – Maersk переобладнає діючий контейнеровоз для роботи на метанолі. Встановити двопаливний двигун планується в середині 2024 року спочатку на одному судні для того, щоб після проходження огляду у 2027 році провести переобладнання інших суден серії.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!