Новини    03 лютого 2021 12:35

Kernel виміряв індекс лояльності співробітників: він на 12% вище, ніж в середньому на ринку

Загальний індекс лояльності співробітників до компанії на 12% вищий, ніж у середньому на ринку. 90% персоналу стверджують, що їм подобається займатися тим, що вони роблять у Kernel

Кожні два роки Kernel проводить опитування команди, щоб визначити рівень задоволеності, лояльності та залученості персоналу. За підсумками 2020 року лояльність співробітників до компанії збільшилася на 4% та випередила ринковий показник на 12%.

Опитування проводилося спільно з незалежною дослідницькою компанією InMind. Його пройшла рекордна кількість співробітників — майже 10 000 осіб, або 79% персоналу компанії. Їм пропонували оцінити можливості кар’єрного зростання і навчання, оплату праці та співробітництво між відділами, атмосферу в команді та взаємодію з керівником, рівень інформування та комунікації, налагодження організаційних процесів та умови праці.

Як наголосила Наталія Кульчицька, керівник департаменту персоналу, команда завжди була і залишається основною цінністю Kernel, тому компанія незмінно фокусується саме на потребах співробітників, прагне створити максимально сприятливе середовище для їхнього розвитку та досягнення кращих результатів.

«Kernel для наших співробітників — більше ніж місце роботи, а команда — не просто колеги. Ми повноцінні бізнес-партнери, які займаються спільною справою та вболівають за спільний результат», – зазначила Наталія Кульчицька.

Індекс задоволеності команди eNPS становить:

  • у Дивізіоні Агробізнес — 49%;
  • на олійноекстракційних заводах — 48%;
  • у Центральному офісі — 62%.

Суттєво збільшилася кількість співробітників-промоутерів — тих, хто готовий рекомендувати Kernel іншим: +104% у Дивізіоні Агробізнес, +27% на олійноекстракційних заводах, +19% у Центральному офісі. Сьогодні загальна кількість промоутерів в агрокластерах становить 50%, на виробничих активах 70% та у head office — 70%.

За два роки задоволеність респондентів зросла на 5% та перевищує середній показник на ринку на 18%. 90% персоналу стверджують, що їм подобається займатися тим, що вони роблять у Kernel, а 88% планують продовжувати працювати в компанії як мінімум протягом найближчих трьох років. Лояльність команди підвищилася на 4%, що на 12% більше за середній ринковий показник. Залученість співробітники оцінили на 9,2 бала, цей показник зріс на 2%. Також суттєво збільшився відсоток співробітників-промоутерів та амбасадорів бренду, готових рекомендувати компанію потенційним кандидатам.

Читайте: Енергія — ключ до щасливого та гармонійного життя

Згідно з опитуванням, персонал Kernel цінує можливості кар’єрного зростання. Програма Кадрового резерву відкрила талановитим співробітникам шлях до ключових позицій у компанії. Крім того, у Kernel діє прозора та зрозуміла система бонусування. Співробітники мають відкритий доступ до розрахунку заробітної плати та бонуса через онлайн-систему «Мій кабінет» або інфокіоски, встановлені на заводах компанії.

Високі результати стали можливими завдяки системній роботі Kernel зі створення комфортних умов праці, сприятливого мікроклімату в колективах, залучення команди до інновацій. Так, співробітники можуть реалізовувати власні ідеї через різні проєкти. Відбулося поліпшення побутових умов у рамках проєкту «Час Перетворення», розпочато 5S-трансформацію на виробництві, впроваджено проєкт «Є Ідея». У рамках конкурсної програми «СуперЛіга» співробітники мають змогу формувати команди та обирати лідерів, щоб показати найвищий результат за операційними показниками та отримати відзнаку. Також реалізуються масштабні ремонти побутових приміщень, матеріально-технічних баз та інфраструктури для покращення умов праці.

У Kernel зазначають, що високі результати — не привід зупинятися на досягнутому. Головна цінність опитування не стільки в розумінні основних показників задоволеності, скільки у визначенні слабких місць, розробці екшн-планів і коригуючих дій. Ця робота проводиться за участю самих співробітників, команда несе спільну відповідальність за втілення вдосконалень. У 2020 році, незважаючи на карантинні обмеження, було проведено понад 70 онлайн-зустрічей, які охопили 2000 співробітників в усіх агрокластерах, виробничих активах та структурних підрозділах.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що Kernel став найкращим роботодавцем України

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...