Литовська LTG Cargo запустить щотижневий контейнерний поїзд до України

Транспортна компанія LTG Cargo, що входить до групи Литовської залізниці (Lietuvos geležinkeliai, LTG), має намір запустити щотижневий контейнерний поїзд до України через ускладнену ситуацію на автомобільних пунктах пропуску через держкордон.
Про це пише “Укрінформ” із посиланням на повідомлення компанії.
“Лише за листопад ми отримали майже 80 нових запитів на перевезення вантажів до України та з України. Абсолютна більшість із них — від компаній, які досі займалися транспортуванням вантажів вантажівками. Безпрецедентна ситуація спонукає клієнтів розглянути можливість транспортування залізницею до України або з України заморожених продуктів, виробів з паперу та картону, хімічних товарів чи деревини”, — зазначила генеральна директорка LTG Cargo Еґле Шиме.
Пошук нових рішень стимулюється також значно збільшеними витратами на автомобільний транспорт. За підрахунками LTG Cargo, після формування повного складу поїзда перевозити вантаж залізницею можна буде вдвічі дешевше, ніж автомобільним транспортом. За одну поїздку потяг може перевезти стільки вантажу, скільки зазвичай перевезуть 36 вантажівок.
Читайте також: “Укрзалізниця” для ремонтних робіт планує залучити приватні підприємства
Проте перевезення деяких категорій товарів залізницею обмежене відсутністю відповідних контейнерів на ринку. Йдеться, зокрема, про сорокафутові контейнери з автономним холодильним обладнанням.
“Оскільки попит зріс, а пропозиція таких контейнерів у регіоні залишилася незмінною, клієнтам доводиться шукати способи надійного захисту контейнерів для швидкопсувних товарів”, — наголосили в LTG Cargo.
Нагадаємо, експорт збіжжя з використанням залізничного транспорту в напрямку Європи продовжує зменшуватися у грудні, складаючи у середньому 402 вагони на добу.
Попри повномасштабну війну, італійська залізниця (компанія FS Group, в управлінні залізниця Італії) готова заходити на ринок в Україні та брати участь у будівництві інтермодального сухого порту Horonda Platform.
Подорожчання оренди зерновозів збільшило вартість залізничної логістики в Європу майже вдвічі, тож нині перевезення автомобільним транспортом вигідніше.
Валерія Пепеля