Новини / Логістика     01 січня 2019 14:28

Концесія портів та інші чинники успішного розвитку морської галузі України у 2019-му

До головних факторів подальшого зростання вантажоперевезень у морських портах України відносять впровадження механізму концесії портів, прозорість роботи та корпоративну систему управління портами.

Про це повідомив Володимир Омелян під час звіту Міністерства інфраструктури за 2018 рік на «Прямому».

Міністр наголосив, що попри несприятливу зовнішньополітичну ситуацію в Україні, морські порти, завдяки розвитку логістики, вже другий рік поспіль демонструють збільшення обсягів експортних перевезень.

За словами  керівника ДП «АМПУ» Райвіса Вецкаганса, у 2017 і 2018 р. спостерігалося зростання перевезень на 1 млн т порівняно з попереднім роком.

Перспективу збереження цієї тенденції в наступному році пов’язують з такими факторами:

  1. Впровадження концесійних проектів у морських портах.

«Міністерство інфраструктури є поборником концесії українських морських портів», – відзначив Володимир Омелян.

Уже підготовлено пілотні проекти для портів «Ольвія» та «Херсон», і на початку наступного року буде оголошено конкурс на них. Майно портів залишається державним, але передається в управління приватним великим світовим компаніям.

Читайте: Концесія Херсонського порту приноситиме державі до 300 млн гривень щороку

  1. Дотримання механізму прозорості в діяльності портів.

У 2018 році впроваджено якісні проекти, завдяки яким проведені чесні роботи з днопоглиблення, чесний ремонт гідротехнічних споруд. «Ми економимо сотні мільйонів гривень завдяки системі Prozorro», – повідомив міністр.

  1. Корпоратизація управління Адміністрації морських портів України.

«Я впевнений, що корпоративна система управління покращить нашу роботу, зробить її більш і прозорою та ефективною, зберігаючи капітал у власності держави», – заявив Райвіс Вецкаганс.

Landlord раніше повідомляв про те, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі погодило висновки за результатами аналізу ефективності проектів концесії майна державних стивідорних компаній у портах “Ольвія” та “Херсон”.

Читайте також