Новини / Логістика     31 травня 2019 15:04

Конкурс на концесію портів Ольвія та Херсон оголосять у червні

Конкурентний та прозорий конкурс на концесію портів Ольвія і Херсон буде оголошено в червні 2019 року. Таку інформацію оприлюднив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Про це повідомляє на своєму сайті Мінінфраструктури.

Під час круглого столу «Проекти державно-приватного партнерства в морських портах України», який відбувся 31 травня в рамках Українського портового форуму 2019 в Одесі, Володимир Омелян поінформував про хід підготовки до передання в концесію портів Ольвія та Херсон.

За словами міністра, зараз проекти щодо залучення приватних інвесторів перебувають на стадії затвердження тендерної документації і мають розглядатися на найближчому засіданні Кабміну. Після затвердження документації в КМУ, відбудеться оголошення конкурсу, який буде відкритий як для українських, так і для міжнародних інвесторів.

«Ми очікуємо оголошення тендеру у червні 2019 року», – поінформував Володимир Омелян.

Міністр відзначив, що для того, щоб цей проект був успішним, зараз Мінінфраструктури веде переговори «з областю та містом». Конкурс, за словами Володимира Омеляна, має бути “рівним”, “конкурентним” та “прозорим”.

Landlord раніше повідомляв про те, що вперше в Україні 2019-го два морські порти «Ольвія» та «Херсон» візьмуть у концесію. Торік для цього розробили всю необхідну документацію. За право взяти порти в концесію змагатимуться 25 компаній – іноземних та українських. У порти планують залучити 1,8 млрд грн. інвестицій.

Логістика        31 липня 2019 09:27

Ексімбанк США допоможе придбати 40 локомотивів для УЗ – Володимир Омелян

Експортно-імпортний банк США відновлює співпрацю з Україною, і до першочергових програм, які він готовий фінансувати, віднесено інфраструктуру. Зокрема одним із перших проектів стане закупівля щонайменше 40 американських локомотивів для Укрзалізниці.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук міністр інфраструктури Володимир Омелян.

У зв’язку з цим 30 липня відбулася зустріч з представниками компанії Wabtec Corporation і US EXIM, на якій обговорили умови і часові рамки закупівлі для УЗ чергової партії локомотивів виробництва США.

Читайте: Українські аграрії можуть втратити частину врожаю через транспортний колапс – Олександр Криворучко

Landlord раніше повідомляв про те, що до 2025 року Укрзалізниця отримає 110 локомотивів Alstom.

Поділися

Політика        22 липня 2019 11:01

Бізнес назвав Володимира Омеляна серед ідеальних кандидатів у прем’єри

Журналісти НВ опитали 70 бізнесменів і топ-менеджерів щодо того, кого вони хочуть бачити на посаді прем'єр-міністра України. У десятку найкращих кандидатів увійшов міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Про це повідомляє НВ Бізнес.

На перше місце в опитуванні вийшов голова Нафтогазу Андрій Коболєв, він набрав 36 балів. Наступні три сходинки посіли екс-міністр економічного розвитку і торгівлі Айварас Абромавичус (30 балів), заступник виконавчого директора Міжнародного валютного фонду від України Владислав Рашкован (27 балів) і голова Державної митної служби Максим Нефьодов (15 балів).

Читайте: СЕС приносять мені майже $2 млн на рік — Сергій Омельяненко

На п’ятій позиції опинилися 6 осіб, які набрали по 6 балів: Валерія Гонтарєва, Олександр Данилюк, Оксана Маркарова, Володимир Омелян, Петро Порошенко, Арсеній Яценюк.

Landlord раніше повідомляв про те, яким бачать ринок землі різні партії, що йдуть на вибори.

Поділися

Логістика        18 липня 2019 10:26

Днопоглиблення Дніпра розпочато: зернотрейдери чекали 6 років

АМПУ розпочала роботи з поглиблення дна Дніпра на Кременчуцькому та Кам’янському водосховищах. Передбачається відновлення глибин до рівня 3,65 м та забезпечення необхідних габаритів для суден.

Про початок днопоглиблення на двох дніпровських водосховищах повідомляє Адміністрація морських портів України. Роботи виконує філія «Днопоглиблювальний флот», що входить до складу ДП «АМПУ», та підрядники, визначені на тендерах.

На Кременчуцькому та Кам’янському водосховищах глибини місцями на півметра менші за потрібні габарити, зазначають в АМПУ. Загалом по цих двох об’єктах днопоглиблення проведуть на 57 км суднового ходу. Загальний обсяг робіт на Кременчуцькому водосховищі – 770 тис. куб. м, на Кам’янському – 30 тис. куб. м.

Як зазначив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, де системне днопоглиблення не проводилося останні 6 років, і перед АПМУ зараз «стоїть масштабна задача відновити габарити судового ходу». Він підкреслив, що транспортування водними шляхами України дозволить зменшити навантаження на автодороги, збільшить транзитний потенціал держави.

Днопоглиблення на Дніпрі давно чекали провідні українські компанії, серед яких і зернотрейдери: СК «Нібулон», ТОВ «Грейн-Трансшипмент», ТОВ «Гермес-Трейдінг», зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Чому це важливо для трейдерів, пояснив комерційний директор ТОВ «Грейн-Трансшипмент» Євген Ігнатенко. За його словами, зниження на 5 см осадки судна вантажопідйомністю 4 тисячі тонн призводить до його недовантаження в середньому на 65 тонн (це як один залізничний вагон).

Читайте: Дельта Вілмар СНД збудує завод для переробки сої в порту Південний – АМПУ

«Ми щиро вітаємо початок відновлення судноплавної глибини на замулених ділянках Дніпра. Це дозволить не лише здешевити перевезення водним транспортом за рахунок максимального завантаження суден, але й беззаперечно забезпечить безпеку суден, екіпажів та вантажів», − сказав Євген Ігнатенко.

Як повідомляв раніше Landlord, у планах АМПУ на 2019 рік – днопоглиблення у 8 українських портах. Головні обсяги робіт заплановані в портах Маріуполя і Бердянська.

Поділися

Логістика        17 липня 2019 13:42

В якому разі екоінспекція матиме право перевіряти судна – схвалено Порядок

Сьогодні, 17 липня, Кабінет Міністрів України схвалив розроблений Міністерством інфраструктури Порядок взаємодії АМПУ та Мінекології в разі виявлення випадків скидання суднами забруднюючих речовин у межах акваторії морського порту.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

Зазначений Порядок спрямований на виконання Закону України про єдине митне вікно. Він чітко розмежовує сферу відповідальності та встановлює алгоритм дій кожного з учасників.

АМПУ:

  • перевіряє стан акваторії морських портів, контролюючи скидання забруднюючих речовин;
  • у разі виявлення забруднення акваторії викликає екологічну інспекцію для відбору проб у місці забруднення.

Екологічна інспекція:

  • після лабораторного підтвердження факту забруднення і за наявності обґрунтованих підстав вважати, що воно відбулося із судна, має право, спільно з представниками АМПУ, піднятися на борт судна – для взяття проб на судні.

Читайте: Укрзалізниця порушує права учасників зернового ринку – Валерій Ткачов апелює до АМКУ

За словами Володимира Омеляна, такий порядок зупиняє всі можливі зловживання, відновлює довіру та запроваджує дієвий контроль.

«Важливо, що цей документ повністю підтримується бізнесом і профільними асоціаціями», – відзначає міністр.

Як повідомляв Landlord, Європейська бізнес асоціація звернулася до Володимира Гройсмана та Кабміну з проханням звернути увагу на ситуацію з незаконними перевірками суден в українських морпортах.

Поділися

Політика        28 травня 2019 14:02

САП оголосила обвинувачення Володимиру Омеляну (ОНОВЛЕНО)

САП обвинувачує Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна в недостовірному декларуванні. Обвинувальний акт оголошено 27 травня 2019 року в Солом’янському районному суді м. Києва. Також суд визначив порядок та обсяг дослідження доказів.

Про це САП повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук.

Володимира Омеляна обвинувачують за статтею 366-1 КК України (декларування недостовірної інформації).

Читайте: До яких природних катаклізмів слід підготуватися українським аграріям

На черговому судовому засіданні 27 травня, яке відбувалося за участю прокурорів САП, у справі оголошено обвинувальний акт і визначено порядок та обсяг дослідження доказів. Наступне засідання відбудеться 23 серпня цього року.

САП відзначає: «Володимир Омелян обвинувачується у тому, що подаючи декларації за 2015 і 2016 роки, умисно вказав відомості, які відрізняються від достовірних на суму понад 3 млн гривень та 8 млн гривень відповідно».

Сам Володимир Омелян вважає цю справу політичною.

«Всі мають бути на гачку. Якби кожен посадовець у нас так був “незаконно збагачений” – у нас давно був би Сингапур», – заявив міністр.

Як повідомляв Landlord, підставою для звинувачень стало придбання Володимиром Омеляном нового позашляховика BMW X5 2015 року випуску та наявність готівки в сумі $90 тис. та 25 тис. євро, що все разом на той час оцінювалося  у 4,23 млн грн.

Поділися
Показати ще