Новини / Логістика     01 лютого 2019 08:37

Порти «Ольвія» та «Херсон» візьмуть у концесію. За це змагаються 25 компаній

Уперше в Україні 2019-го два морські порти «Ольвія» та «Херсон» візьмуть у концесію. Торік для цього розробили всю необхідну документацію. За право взяти порти в концесію змагатимуться 25 компаній – іноземних та українських. У порти планують залучити 1,8 млрд грн. інвестицій.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

За даними міністерства від концесії до дербюджету надійде в кілька разів більше коштів, ніж від чинної наразі звичайної оренди портів.

«Ці проекти вже узгодили з профільними відомствами – в нашому та Міністерстві економіки. За попередніми оцінками, тільки на першому етапі концесії портів вдасться залучити на їхній розвиток та модернізацію 1,8 млрд», – заявив Володимир Омелян, міністр інфраструктури України.

ЧитайтеНібулон будує 140-метрового конкурента перевантажувальному крану Святий Миколай

У лютому заплановано створення комісії з підготовки концесійних конкурсів. У березні розроблять та затвердять тендерну документацію. Після чого проведуть конкурс та укладуть договір з його переможцем.

16 млрд грн. отримають інші 5 проектів у вітчизняних морських портах. Гроші були залучені як від бізнесу, так і від держави.

В одеському порту реконструюють кілька причалів: причал – 1-з (Бруклін-Київ, зерноперевантажувальний комплекс), на причалах 13-з та 14-з проведуть роботи зі збільшення перевалки контейнерів на 50 000 TEU на рік разом зі СТОВ «Бруклін-Київ Порт».

ЧитайтеПорти Миколаєва та Херсона обмежили вантажні операції з зерновими

У Миколаєві реконструюють причал №0. Планують після робіт наростити перевантаження зернових та олійних до 4 млн тонн на рік. На причалі №8 – збільшити потужності з перевалки зернових та олії.

В Южному порту заплановані роботи з реконструкції підхідного каналу та підходів до причалів №5 та 6.

Крім того, іноземні компанії розглядають морські порти України не лише як місце для перевалок вантажів, але й для створення для так званої «марини». Наприклад, арабські бізнесмени в Одесі висловили бажання розглянути проект зі створення в порту громадського простору, зручності для круїзних лайнерів та прогулянкову й бізнес-зону.

Як раніше повідомляв Landlord, «Нібулон» торік перевіз українськими річками 2,8 млн тонн сировини та продукції. У такий спосіб компанія зменшила навантаження на місцеві дороги та прискорила доставку вантажів. Найбільше продукції холдинг перевіз по Дніпру та Південному Бугу.

Читайте також