Французький виробник продуктів і напоїв Danone оголосив про виведення з українського ринку бренду “Простоквашино”.
Про це з посиланням на пресслужбу компанії повідомляє Інтерфакс-Україна.
Замість “Простоквашино” на ринок введено новий бренд з виробництва традиційних молочних продуктів – “Просто Наше”.
“Цей бренд приходить на зміну бренду “Простоквашино”, історичний час якого вичерпався з приходом фундаментальних культурних і ціннісних змін в українському суспільстві. Запуск нового українського бренду – ще один символічний крок до зміцнення самобутності та автентичності українського виробництва”, – зазначено в повідомленні.
Як стверджує компанія, робота над новим проєктом тривала близько року, тож команда підприємства «неймовірно рада готовності перегорнути сторінку в історії бренду “Простоквашино”.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Лінійка бренду буде представлена в категоріях молока, кефіру, ряжанки, сметани та кисломолочного сиру. Усю продукцію вироблятимуть на заводі Danone у Кременчуці з фермерського молока, яке постачають на завод найближчі ферми.
Зазначимо, французька компанія Danone досі не вийшла з російського ринку.
Читайте також: Danone змінила назву бренду і продовжить працювати на росії
Довідка: Danonе — одна з провідних компаній світу з виробництва молочних продуктів. Має три основні напрями діяльності: свіжі молочні продукти та дитяче харчування, печиво та мінеральна вода, лідируючи у виробництві солодкого печива та свіжих молочних продуктів. Кількість працівників перевищує 86 тис. осіб. Компанія представлена в 130 країнах світу. В Україні виробничі потужності компанії представлені двома заводами: “Данон Дніпро” (у м. Херсон) і “Данон Кремез” (у м. Кременчук).
Читайте також: Philip Morris, Pepsi і Danone торік отримали сотні мільярдів доходу в росії – Київська школа економіки
Ще в лютому 2022 року компанія закрила завод у місті Херсон та надала підтримку в евакуації максимальній кількості своїх співробітників, які могли виїхати. Завод зазнав значних пошкоджень внаслідок бойових дій росії в цьому районі.
У жовтні 2022 року французька компанія Danone заявила, що остаточно відмовилася від ведення бізнесу в росії. В Danone оцінили збитки від передачі бізнесу в €1 млрд, оскільки на російський ринок припадало 5% продажів компанії.
У травні 2023 року з`явилися повідомлення, що французьку компанію Danone внесуть до списку міжнародних спонсорів війни.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!