У Херсоні обрали кращий логотип «Херсонський кавун». Як зазначила переможниця конкурсу засновниця та керівниця дизайн-студії Victory House Вікторія Кулакова, ідея логотипу з’явилася одразу після оголошення конкурсу на концепцію та логотип географічної назви “Херсонський кавун”. Вікторія Кулакова співпрацює з фермерами та підприємцями Херсонщини з 2012 року.
“Обожнюю сонце і сонячну ягоду, повну солодкої води. Звідси і концепція про поєднання в знаку води і сонця Херсонщини”, – пише дизайнер.
Читайте: Галицькі кавуни: кейс фермера з Прикарпаття
Вікторія Кулакова також детально пояснила значення та символи лого-переможця:
- Спіраль – стилізований хвостик кавуна, водночас – солярний знак, що вказує на географічне розташування – Південь. Також спіраль є головним елементом територіального логотипу Херсонського регіону – «Скіфське сонце», символ якого взятий з орнаментів народів, що населяли Південь України.
- Хвилясті смуги – це і відтворення малюнку шкірки кавуна, і природні води, котрими багата Херсонщина (ріка Дніпро, Дніпровські плавні, узбережжя Чорного та Азовського морів).
- М’які плавні форми – це традиційний підхід у південних орнаментах ремісників (вишивка, різблення), коли в інших регіонах країни більше використовуються геометричні орнаменти.
- Шрифт використаний прямий рублений, з м’якими згинами, таким чином на контрасті підкреслює м’які форми візуального знаку і разом з цим легко читатиметься у малих розмірах.
За свою роботу переможниця отримала диплом та премію.
Як раніше повідомляв LANDLORD, конкурс на логотип херсонського кавуна оголосили в жовтні 2019 року. Переможцю обіцяли премію в 10 тис. грн.
Джерело: сторінка Вікторії Кулакової у Фейсбук. Фото: Victory House
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!