Новини / Рослинництво     10 жовтня 2019 11:49

Оголошено конкурс на логотип херсонського кавуна: премія 10 тис. грн

На Херсонщині оголосили конкурс на кращий логотип для херсонського кавуна. Роботи приймають до 4 листопада.

Про конкурс на створення логотипу для офіційної реєстрації географічного зазначення «Херсонський кавун» повідомляє Херсонська обласна державна адміністрація.

Десять тисяч гривень обіцяють розробнику найбільш вдалого логотипу вітчизняного бренду «Херсонський кавун», що має підкорити споживачів світу.

«Створення логотипу – важливий крок на шляху офіційної реєстрації географічного зазначення «Херсонський кавун», тож він має відображати унікальність та якість херсонської ягоди», – йдеться в повідомленні пресслужби ОДА.

Ініціаторами конкурсу стали громадська спілка “Асоціація виробників Херсонського кавуна” з партнерами, а також чиновники ОДА. На думку організаторів,  кавуни, вирощені дбайливими руками мешканців південних степів під ласкавим сонцем, мають власний неповторний смак. Тож логотип, який буде супроводжувати напис на  ціннику «Херсонський кавун», має це відображати, а також бути символом того, що бренд гарантує високу якість.

Читайте: Органічні кавуни у формі серця: одеське господарство презентувало нову продукцію

«Україна крокує в Європу, тому нашим виробникам потрібно розвиватися в залежності від ринкового запиту: якість, екологічність та захист власної продукції. Для цього нам всім потрібно переймати досвід провідних європейських країн, фермери яких мають різні форми захисту: торгові марки, бренди, логотипи, географічне зазначення тощо», – пояснює Юрій Палічев, виконавчий секретар “Асоціації виробників херсонського кавуна”.

Як зазначає Юрій Палічев, реєстрація бренду «Херсонський кавун» дасть унікальну можливість херсонським виробникам завоювати європейський ринок, адже на сьогодні в ЄС лише один кавун має зареєстроване географічне зазначення: Anguria Reggiana (Італія).

Умови конкурсу передбачають, що учасники мають зареєструватися для участі в конкурсі та надіслати свої роботи до 18.00 4 листопада.

Landlord раніше повідомляв, що Президент України Володимир Зеленський підписав Закон про географічні зазначення. У 2023 році з прилавків зникнуть українські коньяки, шампанське та пармезан. Натомість українські бренди мають перспективу завоювати ринок ЄС.

 

Читайте також

Матеріали по темі