Новини / Рослинництво     22 березня 2019 11:31

Кернел планує наростити виробництво кошерної олії на 57%

Кількість підприємств, які виготовляють кошерну продукцію, щороку зростає у світі на 80%. В Україні до виробників, які мають міжнародний сертифікат кошерності, належить Kernel. У першому півріччі 2018–2019 МР компанія розраховує збільшити продажі кошерної олії на 57%.

Про це повідомляє Delo.

Kernel цілеспрямовано пішов у нішу кошерного виробництва, оскільки це збільшує експортні можливості. Таким чином сьогодні агрохолдинг виробляє та експортує кошерну соняшникову олію.

Один із сертифікатів, які отримало підприємство, – Kosher for Passover. Він видається на конкретну партію продукції, що виробляється під повним контролем рабина від моменту переробки насіння соняшнику і до фасування олії у пляшки. Цей сертифікат діє протягом усього терміну придатності сертифікованої партії продукту.

Читайте: Кернел витратить $56 млн на проекти з відновлювальної енергетики

Також кошерність продукції Kernel підтверджує міжнародний сертифікат Badatz Beit Yosef, який дозволяє насамперед експортувати продукцію в Ізраїль, США та Європу. Про це розповіла провідний менеджер з управління системами якості Kernel Олена Богушева.

За словами менеджера з експорту олії Kernel Максима Міхайленя, питома вага кошерних продуктів в обсязі продажів Kernel у першому півріччі 2018–2019 МР зросте лише на 1% порівняно з минулим маркетинговим роком – із 6 до 7%. Проте всередині ніші виробництва кошерної олії приріст становитиме 57%.

Landlord раніше повідомляв про те, що Кернел за $64 млн купив найпотужнішого після УЗ залізничного оператора.

Читайте також