Про це повідомляє прес-служба «Кернел».
Найбільший після «Укрзалізниці» приватний залізничний оператор «РТК-Україна» мав у своєму розпорядженні біля 3 тис. вагонів-зерновозів. Це робило його найпотужнішим приватним власником зерновозів в Україні. Тепер вагони стали власністю агрохолдинга.
«Кернел» планує доставляти в хоперах зерно власного виробництва до морських та річкових портів. За словами гендиректора компанії Євгена Осипова, це дасть змогу не переривати роботу в сезон через дефіцит рухомого складу та безперебійно доставляти продукцію. Купівля «РТК» допоможе вирішити низку логістичних проблем.
Читайте: Кернел заявив про $500 млн інвестицій у 4 проекти
«2019-го компанія планує реалізувати рекордні обсяги експорту зерна та наступного сезону вдвічі наростити потужності з перевалки після введення в експлуатацію нового зернового терміналу в морському порту «Чорноморськ»», – пояснює гендиректор.
Напередодні «Кернел» запропонував агрокомпаніям об’єднуватися в перевезенні зерна та створювати власну альтернативну залізницю. На думку ініціаторів проекту, це допоможе зменшити збитки через дефіцит вагонів УЗ. Перший спільний потяг у січні 2019-го вже доправив продукцію в порт «Чорноморськ». На платформі для створення “залізниці” вже зареєструвалися такі компанії, як Астарта, МХП, Агропросперіс, Суффле Агро та інші. Проте поки новими можливостями скористалися лише сам Кернел і Almeida Group.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!