Компанія МХП запустила новий преміумбренд курятини “Супер Філео” від “Наша Ряба”. Основний продукт – філе стегна без кістки та шкіри.
Про це повідомили в компанії.
Лінійка бренду складається з кількох продуктів:
- м’ясо стегна,
- філе стегна,
- шматочки з філе стегна,
- медальйони з філе стегна.
Із часом асортимент доповнюватиметься новими суперпродуктами.
Також “Супер Філео” вирізняє яскраве паковання та фірмовий колір – фіолетовий.
“Ми створили новий бренд спеціально під філе стегна, адже вважаємо цю частину курки найкращою, ‒ зазначив Валерій Бондарь, радник голови правління МХП із питань маркетингу. ‒ Надалі плануємо розвивати продукти з філе стегна у категоріях “готове до готування” та “готове до вживання”. Будуть і нові сирі продукти, і мариновані, і готові до вживання”.
Довідка: МХП – найбільший виробник курятини в Україні й експортер цієї продукції в ЄС. За даними компанії, вона займає понад 55% українського ринку виробництва курятини та 35% її споживання. МХП представлений торговими марками “Наша Ряба”, “Легко”, “Бащинський”. Юрій Косюк через компанію WTI Trading Limited володіє 59,7% акцій МХП. Основні потужності групи розташовані в Україні, також вона має фабрики в Словенії, Сербії, Хорватії й Боснії та Герцеговині (через Perutnina Ptuj).
Нагадаємо, операційний прибуток компанії МХП у першому півріччі 2023 року зріс до $152 млн, збільшившись на 100% порівняно з минулим роком (1 півріччя 2022 року — $76 млн), а операційна маржа зросла з 7% до 10%.
За прогнозами за 2023 рік агрохолдинг “МХП” зможе збільшити дохід на 5% до $2,77 млрд та отримає чистий прибуток на рівні $140 млн, що буде становити $1,26 в перерахунку на одну акцію. За прогнозами аналітиків Eavex Capital, котирування акцій “МХП” на Лондонській біржі можуть підвищитися протягом цього року з позначки в $3,5 до $6, що передбачає потенціал зростання на 70%.
Як відомо, агрохолдинг МХП закінчив минулий рік із чистими збитками у розмірі $231 млн. Для порівняння, у 2021 році чистий прибуток компанії склав $393 млн. Виручка сегмента рослинництва у 2022 році склала $158 млн (2021 р — $188 млн). Зниження на 16% порівняно з аналогічним періодом минулого року відбулося переважно через зменшення обсягів реалізації внаслідок пізнього завершення збиральної кампанії та нижчої врожайності кукурудзи, соняшнику та пшениці.
Агрохолдинг МХП у першому кварталі 2023 року відкрив 8 нових магазинів під брендом “М’ясомаркет”.
Раніше МХП повідомив, що досяг принципової домовленості з кількома міжнародними фінансовими установами про отримання кредиту на суму до $400 млн. Серед кредиторів буде, наприклад, Європейський банк реконструкції та розвитку, який збирається надати компанії чверть суми.
У Польщі звинувачують українську агрокомпанію МХП, яка отримала більше п’ятої частини кредитів від Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) у перенасиченні їхнього ринку українською курятиною.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!