Океанський контейнерний перевізник Hapag-Lloyd оголосив про залучення двох додаткових портів на контейнерній лінії WA1. Також компанія розгорне на маршруті ще два судна та збільшить частоту ротації, інформує usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Нині контейнеровози заходитимуть у порти Банжул (Гамбія) і Сан-Педро (Кот-д’Івуар).
Оновлена ротація: Танжер-Мед (Марокко) — Нуакшот (Мавританія) — Конакрі (Гвінея) — Фрітаун (Сьєрра-Леоне) — Монровія (Ліберія) — Сан-Педро — Банжул — Танжер-Мед.
Зауважимо, у квітні контейнерний перевізник Hapag-Lloyd оголосив про запуск нової контейнерної лінії WA1 — West Africa Service.
Довідка. Hapag-Lloyd — п’ята контейнерна лінія світу. Згідно з актуальними даними Alphaliner, компанія контролює 6,8% світового ринку морських контейнерних перевезень. Активний флот перевізника становить 249 суден (120 власних) місткістю 1,773 млн TEU (1,102 млн TEU).
Контейнерна місткість Hapag-Lloyd становить близько 2,8 млн тонн, включаючи один з найбільших та найсучасніших парків рефрижераторних контейнерів. Загалом 123 лінійні сервіси по всьому світу забезпечують швидке та надійне сполучення між більш ніж 600 портами на всіх континентах. Пріоритетними ринками оператора є Атлантика, Північна та Південна Америки. Штат компанії складається з більш ніж 13 тис. співробітників, які працюють у 395 офісах у 131 країні світу.
Нагадаємо, антимонопольні органи ухвалили придбання Hapag-Lloyd міноритарного пакета акцій Spinelli Group. Контейнерний перевізник Hapag-Lloyd закрив угоду щодо придбання 49% акцій одного із найбільших транспортних операторів Італії.
Німецька контейнерна лінія Hapag-Lloyd AG у січні-вересні 2022 року збільшила чистий прибуток порівняно з аналогічним періодом минулого року у 2,5 раза — до €13,8 млрд.
Hapag-Lloyd виявив інтерес до придбання південнокорейського перевізника HMM.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!