НовиниПолітика

GrowUkraine: Україна матиме власний бренд для агроекспорту

Створення бренду передбачене Стратегією розвитку експорту продукції сільського господарства, харчової та переробної продукції до 2026 року, яку 10 липня затвердив Кабінет Міністрів. З документом можна ознайомитися на сайті Мінагрополітики.

Читайте: Українські бренди: які вигоди отримують аграрії від використання географічних зазначень

Для сільгоспвиробників розроблять Правила використання бренду (торгової марки) GrowUkrain. Стратегія також передбачає розвиток локальних брендів агропродукції, конкурси на кращі торгові марки.

Як повідомляв раніше Landlord, Україна просуватиме в ЄС новий бренд – мед питний.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку