Новини / Аналітика     19 лютого 2024 11:58

«Галя Балувана» зосереджена на охопленні ринків США


Володимир Матвійчук, один із засновників бренду “Галя Балувана”, повідомив, що продаж франшиз в Україні завершено, а компанія тепер активно розглядає можливості для розвитку на ринках Америки. Цю інформацію він надав спеціально для  LIGA.net.

За даними на лютий 2024 року, мережа франшиз “Галя Балувана” налічує 930 магазинів, що належать близько 200 партнерам.

Матвійчук пояснює, що компанія вже успішно встановилася в Україні. Оскільки є відсутність потенційних нових ринків та наявність достатньої кількості партнерів у різних містах, він не бачить можливості для нових учасників на цьому ринку. Він підкреслює, що партнери, які співпрацюють з компанією протягом року або двох, мають значні переваги у знаннях продукту та операційних аспектах, що спрощує процес розвитку мережі.

Володимир Матвійчук зауважує, що їхня мета в Євросоюзі також практично досягнута, оскільки партнерів вони знайшли практично в усіх країнах-членах. З 27 країн ЄС, магазини MultiCook присутні у 21, а також у Великій Британії, Швейцарії, Туреччині, Молдові, Чорногорії та Грузії. Тепер наступною метою для підприємства є Американський континент, де відкриваються магазини в США та Канаді.

З 10 лютого, за даними Forbes, перший магазин MultiСook відкрився у Бредфорді, Велика Британія. Володимир Матвійчук розповів, що франшизу придбала британка, яка звернулася за порадою до української компанії.

Магазин пропонує асортимент заморожених вареників, пельменів, сирників, млинців, дерунів, зразів, голубців та інших напівфабрикатів.

Початковий внесок для франшизи на британському ринку становить €5000, а роялті – €100.

«У нас уже вісім партнерів в Англії, усі вони — українці, — зазначає Володимир Матвійчук. — Наступною країною відкриття буде Грузія. Надалі плануємо працювати з уже існуючими партнерами».

Довідка. “Галя Балувана” — це мережа магазинів, які пропонують напівфабрикати, що готуються безпосередньо в закладах і можуть бути швидко приготовлені вдома. В Україні ця мережа нараховує близько 700 магазинів. Також мережа працює за кордоном, у близько 25 країнах, часто під іншою назвою – MuliCook. Кожен власник магазину самостійно вибирає постачальників, сировину, асортимент і ціни.

Новини за темою:  Де очікувати дощі та грози 7 травня: детальний прогноз погоди по Україні

Мережу заснував луцький підприємець Володимир Матвійчук. Перший магазин він відкрив у 2018 році в Луцьку у власному приміщенні поруч зі стадіоном, замість пабу. Паб почав зазнавати збитків через відхід футбольної команди “Волинь” з вищого дивізіону та зменшення кількості відвідувачів. Ідею та меню “Галі Балуваної” розробив Юрій Хазіпов. Після відкриття магазину попит на продукцію стрімко зрос і почалося активне відкриття нових закладів. На момент 2023 року, Матвійчук володіє 13 магазинами та має близько 250 франшизних партнерів.

Однією з особливостей харчових напівфабрикатів, які пропонуються у мережі, є їх виготовлення безпосередньо в магазинах. Цей процес доступний для перегляду покупцям, оскільки секція виготовлення відокремлена від торгової частини скляними стінами. В асортименті продукції зазвичай є вареники, пельмені, сирники, котлети, голубці та картопляні вироби.4

Нагадаємо, видання Forbes Україна внесло “М’ясомаркет” і Döner Маркет до топ10 найкращих франшиз України. Протягом 2022 року МХП із партнерами відкрили 71 франчайзинговий “М’ясомаркет” і 48 франчайзингових Döner Маркетів.

Десять найбільших компаній-платників податків в агропромисловому секторі України у 2023 році сплатили до бюджетів всіх рівнів близько 19,4 млрд грн. Це на 36% більше, ніж у 2022 році.

Агрохолдинг МХП Юрія Косюка купує компанію “Овочева скарбниця”, яка продає свіжі овочі й салати під торговельною маркою “Славянка”, інформує Антимонопольний комітет. АМКУ розглянув заявку ПрАТ “МХП” на придбання мажоритарної частки ТОВ “Овочева скарбниця” та надав дозвіл на таку концентрацію.

Корпорація “Біосфера”, яка є найбільшим виробником і постачальником товарів для дому та засобів гігієни в Україні, придбала компанію ТОВ “Сервіс Про”, що кілька років тому визначалася як найбільший дистриб’ютор товарів на цьому ринку. Схвалення на проведення цієї угоди отримала від Антимонопольного комітету, який видав “Біосфері” дозвіл на придбання понад 50% акцій ТОВ “Сервіс Про”, повідомляє Антимонопольний комітет України.

Новини за темою:  Грози та дощі 20 травня: де в Україні буде негода та які області попадуть під удари стихії

Маргарита Юзяк

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також