Видання Forbes Україна внесло “М’ясомаркет” і Döner Маркет до топ10 найкращих франшиз України. Протягом 2022 року МХП із партнерами відкрили 71 франчайзинговий “М’ясомаркет” і 48 франчайзингових Döner Маркетів.
Про це пише пресслужба МХП.
Загалом мережа “М’ясомаркет” налічує майже 240 торгових точок — як франчайзингові магазини, так і власний ритейл МХП. Кількість відкритих закладів Döner Маркет сягнула 150.
Також до рейтингу увійшли “Нова пошта”, Dnipro M, Zernova, “Галя Балувана”, “Сімейна пекарня”, Good Beer, Rozetka та Lviv Croissais.
За словами Дмитра Озерана, керівника управління по роботі з франчайзі МХП, не зупинитися партнерам-франчайзі допомогли три чинники.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“Перший – те, що не зупинилася сама компанія МХП. Ми далі працювали, виробляли харчові продукти, перелаштовували логістику. Другий – наші партнери вирішили залишитися в Україні, працювати й у такий спосіб дбати про продовольчу безпеку та підтримувати економіку. Третій – запит споживачів. Ми відкриваємо “М’ясомаркети”, де пропонуємо людям якість, сервіс та емоцію, а вони залишаються з нами, навіть переїжджаючи до іншого населеного пункту. Згідно з даними нашої програми лояльності, ми побачили, що люди, які переїхали в безпечніші регіони країни, пішли шукати там свої улюблені “М’ясомаркети”. Тобто в них був запит на якість і сервіс, які ми пропонуємо у своїх торгових точках, а отже, у партнерів був стимул відкривати більше магазинів”, – сказав Озеран.
Читайте також: МХП у І кварталі відкрив вісім нових магазинів
Що відомо про компанію МХП
МХП — міжнародна компанія у сфері харчових, агротехнологій та ритейлу зі штаб-квартирою в Києві та виробничими потужностями в Україні та на Балканах (Perutnina Ptuj Group). Дочірні підприємства МХП працюють у Великій Британії, Саудівській Аравії, ОАЕ, країнах Балканського півострова та інших країнах ЄС. Станом на 2021 рік компанія МХП посідає 8 місце у переліку Forbes 100 найбільших приватних компаній України.
Компанія МХП – вагомий гравець на аграрному ринку, виробничі потужності якого охоплюють 12 областей України. Земельний банк становить 360 000 га, з них під вирощування сільськогосподарських культур – 353 000 га. Важливою складовою агровиробництва МХП є цифровізація та застосування інновацій.
МХП – міжнародна компанія у сфері агро- та харчових технологій. Нині трансформується в кулінарну компанію. Одним із напрямів цієї трансформації є розвиток у сегментах HoReCa та ритейлу. Станом на червень 2023 року МХП розвиває понад 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів кулінарних ідей “Мʼясомаркет”, магазини “Їжа Свіжа”, “Наша Ряба”, “Українське курча”, а також мережа смачного безпечного стритфуду Döner Маркет. Власником МПХ є Юрій Косюк.
Як відомо, агрохолдинг МХП закінчив минулий рік із чистими збитками у розмірі $231 млн. Для порівняння, у 2021 році чистий прибуток компанії склав $393 млн. Виручка сегмента рослинництва у 2022 році склала $158 млн (2021 р — $188 млн). Зниження на 16% порівняно з аналогічним періодом минулого року відбулося переважно через зменшення обсягів реалізації внаслідок пізнього завершення збиральної кампанії та нижчої врожайності кукурудзи, соняшнику та пшениці
Крім того, щоб зберегти ліквідність для підтримки поточних операцій компанії та підтримки населення країни, Рада Директорів МХП вирішила, що дивіденди не будуть виплачувати, поки в Україні триває війна.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!