Перевізники олії просять АТ “Укрзалізниця” збільшити залізничні перевезення у бік портів.
Голова асоціації “Укроліяпром” Степан Капшук закликав представників УЗ наростити експорт соняшникової олії з нинішніх 40 вагонів на добу – хоча б до 100, повідомляє “АПК-Інформ”.
“Підтримайте ідею пріоритетності доставки аграрних вантажів на рівні хоча б уряду. За 120 днів, які нам даються на вивезення вантажів морським шляхом, треба відправити якнайбільше вантажів, особливо олії”, — заявив Капшук.
За його словами, наразі темпи перевезення олії є незначними. Так, з 1 по 23 серпня експорт олії склав 71 тис. тонн, що складає близько 1% від загального обсягу вантажів, перевезених “зерновим коридором”.
За словами очільника асоціації експорт соняшникової олії особливо важливий, адже є для України значно вигіднішим за постачання кукурудзи та пшениці.
Нагадаємо, наприкінці червня Всеукраїнська Аграрна Рада, яка входить до ГС “Всеукраїнський аграрний форум”, разом із ГС “Аграрний союз України”, Всеукраїнською асоціацією громад, асоціацією “Союз птахівників України”, ВГО “Українська аграрна конфедерація” та асоціацією “Український клуб аграрного бізнесу” звернулась до міністра аграрної політики та продовольства України Миколи Сольського та міністра інфраструктури Олександра Кубракова із пропозиціями щодо збільшення експортних можливостей перевезення аграрної продукції залізничним шляхом.
Станом на 23 серпня перевезення по залізниці України в експортному сполученні становили 1 млн 16 тис. тонн.
Landlord раніше повідомляв, УЗ перевезла до відкритих портів вже 312 тисяч тонн зерна.
Раніше на Запоріжжі росіяни обстріляли елеватор та знищили 365 тонн соняшнику.
Через суттєве скорочення виробництва олії в наступному сезоні може скластися ситуація, коли обсяги експорту будуть більшими, ніж обсяги перероблення олійного насіння.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!