Новини / Думки     27 лютого 2018 11:31

Шляхом змін та вдосконалення


ЩОРОКУ «УКРТЕХНОФОС» ДИВУЄ РИНОК: НОВА ПРОДУКЦІЯ, НОВИЙ ЗАВОД, НОВЕ КЕРІВНИЦТВО…

У нас працював один завод із виробництва гранульованих добрив ТМ U•Phos – різних видів NPK з мікроелементами. 23 вересня 2016 року ми провели запуск другого заводу, збільшивши виробництво з 7000–8000 т на місяць до 15 000–16 000 т. Каталізатором змін у роботі компанії стала зміна її керівництва у травні 2017 року. Нова команда запропонувала нову стратегію роботи і розвитку групи компаній у виробничій, технологічній та збутовій сферах. Також було створено Науковий Центр, який активно працює над розробкою нових та вдосконаленням вже популярних існуючих продуктів.

ЩО САМЕ ЗМІНИЛОСЯ?

Раніше компанія виробляла продукцію та реалізовувала її через декількох дистриб’юторів і власні збутові підрозділи. Для покращення роботи, яка велася раніше на даному динамічному ринку міндобрив, і після аналізу фінансових показників, ми дійшли висновку, що необхідно змістити акценти щодо реалізації продукції. Таким чином було прийнято рішення посилити роботу з різними, як загальнонаціональними так і регіональними дистриб’юторами та різними сільськогосподарськими підприємствами.

При цьому ми більше сконцентрувалися на вдосконаленні якості продукції, модернізації обладнання виробництва, термінів відвантаження та доставки до покупця – споживача.

ВИ ТА ВАШІ КЛІЄНТИ ВЖЕ ВІДЧУЛИ НАСЛІДКИ ЗМІН?

Безумовно. Згідно з обраною стратегією ми стали розширювати кількість компаній, з якими почали співпрацювати, серед них загальнонаціональні дистриб’ютори та сільськогосподарські підприємства. На кінець минулого року наша група компаній вийшла на заплановані показники. Продукція ТМ U•Phos почала вироблятися під замовлення клієнтів, а не з метою максимального завантаження своїх виробничих потужностей. Це дозволило скоротити виробничі витрати і не заморожувати тисячі тон готової продукції на складах. Зараз ми вийшли на хороші показники. Коефіцієнт дохідності на сьогодні практично збільшився в 1,5 рази. Продукція нашого виробництва під ТМ U•Phos займає в сегменті гранульованого сульфату амонію 55% українського ринку. Крім того, вже з травня минулого року ми змогли більш сконцентровано зайнятися безпосередньо нашими виробничими справами — ефективніше виконувати замовлення, поліпшувати якість продукції та розширювати асортимент.

ЩО САМЕ ВДАЛОСЯ ПОЛІПШИТИ У ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ, ЯКУ ВИРОБЛЯЄТЕ?

Ми зменшили пильність продукції, шляхом подвійного відсіву. Також нам вдалося досягти антизлежуваності продукції, завдяки діяльності нашого Наукового Центру. Це призвело до збільшення терміну зберігання, що в свою чергу вплинуло на ставлення сільськогосподарських виробників, які можуть заздалегідь купувати добрива. Наші науковці додали в добрива ТМ U•Phos мікроелементи (бор, гумати, магній, цинк), які підвищують ефективність та допомагають підняти врожайність.

ЯК ВИ РОЗРОБЛЯЄТЕ ІННОВАЦІЙНІ ПРОДУКТИ, ЯК ВИВОДИТЕ ЇХ НА РИНОК?

По різному. Перш за все надихає використання світового досвіду, набутого завдяки постійного розвитку наших працівників. Ми досягаємо цього завдяки участі представників групи компаній «УкрТехноФос» у міжнародних конференціях, семінарах, форумах та виставках у Європі, Америці, Азії. А також постійне опрацювання міжнародної наукової літератури, що дає змогу знаходити ідеї по створенню нових продуктів та пошуків удосконалення. Звичайно, думки щодо розробки нових продуктів виникають і внаслідок тісної співпраці з аграріями. На зустрічах із ними ми обговорюємо нові ідеї, далі робимо дослідження, визначаємо потенційно цікаві напрями, проводимо експерименти, створюємо тестові зразки продукції, аналізуємо їх ефективність та інші показники якості. Після визначення продукту починаємо роботу над його удосконаленням, шукаємо надійних постачальників сировини. Коли продукт доопрацьований та готовий до серійного виробництва, проводимо рекламну кампанію у ЗМІ, приймаємо участь у виставках, робимо презентаційну конференцію для партнерів. Просування нового продукту на ринок — довгий і кропіткий шлях.

Інноваційний продукт, який став візитівкою компанії, — амоній сульфат гранульований під ТМ U•Phos. Він став популярним серед сільськогосподарських компаній, оскільки містить різноманітні мікроелементи та основне – сірку, яка є дуже важливим компонентом живлення більшості сільськогосподарських культур. Свою продукцію ми виготовляємо із сертифікованої сировини.

 

ЯКІ ТРУДНОЩІ ВИНИКАЛИ В КОМПАНІЇ ПРОТЯГОМ МИНУЛОГО РОКУ І ЯК ВИ ЇХ ДОЛАЛИ?

Основною проблемою було те, що наш продукт не впізнавали на ринку України. За старою звичкою сільськогосподарські підприємства використовували селітру та сульфат амонію кристалічний. З метою збільшення використання аграріями нашої продукції та її впізнаваємості під ТМ U•Phos ми проводили конференції, дні поля, і вже зараз в сезон ми оцінили те, над чим працювали. Можна сказати, що у нас зараз стоїть черга за продукцією нашого виробництва.

Також проблемою стала критична нестача вагонів від «Укрзалізниці» для відвантаження продукції, особливо восени, у жовтні, коли клієнти чекали на добрива під осіннє внесення. Наші виробничі площі були завантажені вже проданою продукцією, і ми ледве не зупинили виробництво через відсутність вільного місця для складування. Нам довелося орендувати приватні вагони у різних компаній. Цю проблему вирішили, але це збільшило вартість продукції і ми пішли на поступки, збільшивши собівартість продукції. Головне — наші клієнти вчасно отримували замовлення. Зараз ми продовжуємо працювати з приватними власниками залізничного парку, оскільки «Укрзалізниця» закриває нашу потребу у вагонах лише на 30%. За рік було також багато інших викликів і випробувань, але це не завадило нам закінчити 2017-й із хорошими економічними показниками в порівнянні з попереднім роком. Із березня цього року починає діяти заборона на ввезення із РФ кристалічного сульфату амонію капролактамового походження, що значно ускладнить нашу роботу. Компромісним постачальником цієї сировини для нас залишається Білорусь. Також ми проводимо перемовини із двома новими заводами та вже певний час вивчаємо ринок Китаю.

ЯК БУДЕТЕ ВИХОДИТИ ЗІ СТАНОВИЩА?

 

Наш Науковий Центр вже активно працює над пошуком альтернативної сировини, яка в традиційних добривах раніше не використовувалася, не поступалася по якості раніше використовуваній, а хімічні і фізичні властивості якої лишалися б незмінними.

ЯКА ПРОДУКЦІЯ У ВАШОМУ ПОРТФЕЛІ ПРОДАЖІВ НАЙБІЛЬШ ПОПУЛЯРНА І ЧОМУ?

На сьогоднішній день основним продуктом в портфелі продажів є сульфат амонію гранульований ТМ U•Phos (з бором та гуматами), який займає 75% від всього об’єму продажів. Проте динамічно розвиваються продажі й інших гранульованих видів NPK з різним вмістом мікроелементів, які ми виробляємо під індивідуальні замовлення. Так від сезону до сезону зростає попит на даний продукт нашого виробництва. Другий напрям — торгівля нішевою сільськогосподарською продукцією, на наш погляд, дуже перспективний. За останні кілька років наша команда значно розширила географію діяльності, ми працюємо з багатьма країнами ЄС. Серед клієнтів великим попитом користуються чорна, біла, жовта гірчиця. Значну частину продажів займають й інші продукти, наприклад, коріандр, просо, сорго. Гірчиця має лідерську позицію, напевно, тому, що є складовою багатьох харчових продуктів, соусів, приправ, а її висока якість і наші виробничі можливості по очистці можуть задовольнити запити найвибагливішого клієнта.

ЯКІ НОВІ ПРОДУКТИ З’ЯВЛЯТЬСЯ В АСОРТИМЕНТІ ВАШОЇ КОМПАНІЇ НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ?

Плануємо, що це будуть вапняне гранульоване добриво, рідке добриво і добрива для точного землеробства, над створенням яких працює наш Науковий Центр. Такі напрями обрано саме тому, що зараз багато сільськогосподарських виробників звертають увагу на стан ґрунту і піклуються про його родючість. Це дозволить залучити нових клієнтів і розширити асортимент продукції для постійних покупців. Вапняне добриво призначене для розкислення ґрунтів, воно підвищує рівень pH, що сприяє збільшенню  врожайності культур. Напрям рідких добрив вибрано для інтенсивності підживлення культур. У період, коли рослини вимагають підживлення, традиційні добрива можуть довго засвоюватися і не забезпечувати  потрібними речовинами через посуху. Рідкі добрива інтенсивніше впливають на рослини, швидше засвоюються і забезпечують високий ступінь надходжень поживних речовин до кореневої системи. Добрива для точного землеробства — це створені нами продукти за індивідуальними замовленнями, з урахуванням проведених аналізів ґрунтів та потреб у живленні рослин для кожного взятого замовника. Вони допоможуть аграріям ефективно використовувати мінеральні добрива, які збагачені потрібними мікроелементами для отримання хороших урожаїв.

КОЛИ ЦЯ ПРОДУКЦІЯ З’ЯВИТЬСЯ НА РИНКУ?

Вапняне гранульоване добриво вноситься восени і до кінця літа вже з’явиться на ринку. Багато аграріїв ще вносять на поле замість сучасних добрив дефекат із цукрових заводів, дисперсні порошки тощо. Зараз вапняний гранулят стає все більш популярним. Із цим продуктом на ринок виходять поляки, але якість нашого продукту не гірше, до того ж і сам вітчизняний продукт, і його логістика будуть дешевшими. Після отримання замовлень ми визначимося з обсягами виробництва.

ЯК ВИ ПРОСУВАЄТЕ НА РИНОК ДОБРИВА ДЛЯ ТОЧНОГО ЗЕМЛЕРОБСТВА? ЯКІ ПЕРЕВАГИ ДЛЯ КЛІЄНТА В ІНДИВІДУАЛЬНОМУ ЗАМОВЛЕННІ?   

Ми працюємо над тим, щоб клієнти отримували хороші та прибуткові врожаї. Внесення добрив без додаткових досліджень, які визначають потреби в живленні рослин, призводило до нераціонального використання мінеральних добрив і не завжди приносило високі врожаї. Якщо немає збалансованого живлення усіма макро- і мікроелементами, то внесення добрив не дасть потрібного ефекту і зусилля будуть марними — про це нам говорить закон мінімуму Лібіха. Саме тому потрібне точне землеробство. Зараз відкриваються дослідницькі лабораторії, аграрії більше уваги приділяють ефективному веденню бізнесу та дбайливому ставленню до ґрунту. Щоб задовольняти потреби наших клієнтів, ми почали співпрацювати з такими дослідницькими лабораторіями. Зокрема, підписали договір про співпрацю з компанією Agrilab.

ЯК ЦЕ СПІВРОБІТНИЦТВО ВІДБУВАЄТЬСЯ?

Лабораторії досліджують ґрунти господарства, проводять аналіз та визначають потрібну кількість елементів живлення на кожну визначену ділянку землі. А ми в свою чергу створюємо індивідуальне добриво під потреби господарства, із необхідним вмістом макро- і мікроелементів для живлення культур. Запущено кілька проектів із нашими партнерами, закладено демонстраційні поля. Індивідуальний підбір добрив — це крок у майбутнє. Звичайно, відсоток новаторів в аграрному секторі поки невеликий, але він росте.

МОЖНА НАЗВАТИ ЦЮ ПОСЛУГУ ВАШОЮ КОНКУРЕНТНОЮ ПРЕВАГОЮ ЧИ ВИГОТОВЛЕННЯ ДОБРИВ ПІД ЗАМОВЛЕННЯ ПРОПОНУЄ ЩЕ ХТОСЬ?

Наскільки мені відомо, ніхто з виробників, крім нас, не пропонує ці послуги.

ЯКІ МІНУСИ ЦІЄЇ ТЕХНОЛОГІЇ?

У точному землеробстві є плюси та мінуси. Плюс — більш високі врожаї, мінус — достатньо висока вартість такого способу ведення аграрного бізнесу. Але навіть при такій відносно високій собівартості аграрій буде у значному виграші, тому що отримає надприбутки порівняно з тими, хто віддає перевагу традиційним способам господарювання.

ДЕКІЛЬКА ПИТАНЬ ЩОДО ЕКСПОРТУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ. ЯК ВАМ ВДАЛОСЯ ВИЙТИ НА РИНКИ ЄС?

Цей напрям ми почали розвивати у 2007 році. Усе почалося після відвідин масштабних світових аграрних виставок і конференцій. На ринок ЄС нам допомогли вийти особисті знайомства з майбутніми партнерами. Першою країною, з якою ми почали співпрацю, стала Німеччина, а першим експортованим продуктом – ріпак. Із 2012 року ми почали працювати тільки з нішевими культурами, такими як гірчиця, просо, сорго. Згодом наш портфель поповнили люпин, коріандр, розторопша, сочевиця, нут і пшениця твердих сортів (дурум).

ЧОМУ САМЕ НІШЕВІ КУЛЬТУРИ?

На них дуже високий попит у країнах ЄС. Крім того, коефіцієнт маржинальної дохідності на них досягає 30%, тоді як на мінеральних добривах — 12- 15%. Партнери цінують у першу чергу якість продукції та своєчасне виконання зобов’язань за довгостроковими контрактами. Наша лабораторія і обладнання допомагають забезпечити потрібну якість продукції для клієнта. Ми приділяємо багато уваги контролю якості, відслідковуючи її показники на всіх етапах – від отримання сировини до відвантаження продукції. Для цього наші лабораторії оснащені кращою технікою для аналізу: магнітні шафи, вібростоли, сушильні столи, подільники, сита і багато іншого. У нашому арсеналі також різні очисні машини типу «САД», чорно-білий сканер Satake, локальні очисні споруди, системи для збагачення сировини. Також ми маємо єдиний в Україні кольоровий 5D-сканер Bühler, що дозволяє досягати найкращих показників якості продукції після очищення. Все це допомагає нам налагоджувати тісну співпрацю із все більшою кількістю клієнтів.

ЩО ЦЕ ДАЄ КЛІЄНТАМ?

Наше обладнання дозволяє очищати продукцію до  99,9%. Клієнти отримують продукти, для очищення яких не потрібно витрачати додаткові кошти, це спрощує їм подальшу роботу по переробці. Кожен клієнт має свої вимоги до якості продукції, і наша продукція відповідає більшості з них. Ми вже зарекомендували себе у країнах ЄС як надійний постачальник, і клієнти почали самі нас знаходити.

ДЕ ВИ БЕРЕТЕ ПРОДУКЦІЮ?

Купуємо у агровиробників.

А АГРАРІЇ ВИРОЩУЮТЬ ЇЇ ВАМ ПІД ЗАМОВЛЕННЯ?

Так, безумовно, під довгострокові контракти з нашими покупцями.

ЧИ НАДАЄ ДОДАТКОВІ ПЕРЕВАГИ ВАШІЙ ПРОДУКЦІЇ СПІВРОБІТНИЦТВО З СЕРТИФІКАЦІЙНОЮ КОМПАНІЄЮ «ОРГАНІК СТАНДАРТ»?

Так надає, «Органік стандарт» допомагає нам в отриманні сертифікатів і дозволів на експорт органічної продукції. Така співпраця відкриває для нас нові ринки, оскільки в світі зростає попит саме на органічну продукцію.

ЯК ВИ ПЛАНУЄТЕ РОЗШИРЮВАТИ ГЕОГРАФІЮ СВОГО ЕКСПОРТУ?

У цілях на 2018 рік — розпочати співпрацю в першу чергу з Іраном, ОАЕ і Туреччиною, в майбутньому наша ціль — ринки Китаю та південно-східної Азії. Із розширенням ринків ми плануємо збільшити і портфель продуктів. Хочемо розширити діяльність у бік переробки гірчиці, виготовлення соусів і олії.. Прогнозуємо, що в найближчий рік буде високий попит на три види гірчиці, коріандр, у тому числі подрібнений, і пшеницю твердих сортів.

 

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!

12 години тому

Гройсман заговорив про ускладнення життя для бізнесу

Володимир Гройсман назвав «колосальною дурницею» необхідність оформлення малими господарствами ліцензій на зберігання пального. Прем'єр-міністр висловив сподівання, що Парламент встигне до 1 липня перенести терміни отримання відповідних ліцензій.

Про це повідомляє Економічна правда.

На засіданні Кабміну 19 червня Володимир Гройсман відзначив, що бізнес в Україні, насамперед малий, не готовий до встановлення ліцензування зберігання пального.

Читайте: Зберігання пального: чи треба фермерам реєструвати акцизні склади

На думку Володимира Гройсмана, зміни, внесені Законом України №2628-VIII, які вводяться в дію з 1 липня 2019 р. і які зобов’язують сільгоспвиробників оформлювати ліцензії на зберігання пального, покликані не полегшити, а «зробити важчим життя людей».

«Ми просили, щоб парламент переніс це, але поки що парламент займається іншими питаннями. Можливо, ми встигнемо до 1 липня ще раз попросити їх», – проінформував прем’єр.

Як повідомляв Landlord, фермерам загрожує півмільйона штрафу за відсутність ліцензії на зберігання пального.

Фінанси   

19 години тому

Зберігання пального: чи треба фермерам реєструвати акцизні склади

Мінагрополітики підтримує відтермінування реєстрації акцизних складів зі зберігання пального сільгоспвиробниками. На цьому наголосив заступник Міністра аграрної політики та продовольства Володимир Топчій під час розширеної наради в Міністерстві з представниками агропідприємств.

Про це повідомляє прес-служба Мінагрополітики.

Представники Мінагрополітики спільно з аграріями обговорили питання нововведень щодо зберігання пального сільгоспвиробниками. Нагальними проблемами для фермерів стали необхідність отримання ліцензії та реєстрації акцизних складів для зберігання пального, що потребує значних витрат коштів і часу.

Зазначені зміни передбачалися Законом України № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», який вступає в силу з 1 липня 2019 р.

Читайте: Аграрні кандидати: хто із представників агросектора має шанси пройти в парламент

Представники аграрних підприємств та об’єднань галузі висловили своє бачення цих положень та окреслили шляхи вирішення проблемних питань. Озвучені ними пропозиції будуть узагальнені та розглянуті для змін до Закону України № 2628.

Своєю чергою урядовці наголосили, що Мінагрополітики підтримує відтермінування реєстрації акцизних складів зі зберігання пального, оскільки воно використовується виключно для власних потреб.

Як повідомляв Landlord, фермерам загрожує півмільйона штрафу за відсутність ліцензії на зберігання пального.

Фінанси   

18 червня 2019 13:27

Аграрні кандидати: хто із представників агросектора має шанси пройти в парламент

Згідно зі свіжими рейтингами подолати прохідний бар’єр до нового парламенту можуть 5 партій. Представників агросектора у списках цих політичних сил не так і багато, а в партії «Голос» – немає взагалі. Тож хто із аграріїв на цих виборах має реальні можливості потрапити до Верховної Ради?

Про це повідомляє Delo.

«Слуга народу»: поточний рейтинг – 41,1%, озвучений список – 100 осіб, представників агросектора – 7.

  • Дмитро Соломчук (№34) – власник компанії «Агро-Центр», яка з 2006 р. виробляє і продає запчастини до сільгосптехніки.
    Погляди: є послідовним прихильником створення фермерських господарств і прагнення довести кількість охоплених фермерством людей в Україні до 1 млн.
    Пропонував повернути на регіональному рівні планування посівів і виробництва, стимулювати фермерів об’єднуватися в невеликі кооперативи, що виробляють однотипну продукцію.
    Пропонував надання кредитів державними банками із сезонним погашенням на купівлю українських тракторів, а також проведення навчальних семінарів на місцевому рівні.
    У квітні 2018 р. виступав проти ринку землі: висловлювався, що для цього треба спершу розпаювати землі й створити земельний банк.

Читайте: Не вигідно, але правильно – Олег Бахматюк про вільний ринок землі

  • Юрій Аристов (№43) – генеральний директор компанії «Атлантик-ЮММА», одного з провідних в Україні імпортерів живих морепродуктів і охолодженої риби, власник ресторану Fish House.
  • Микола Кириченко (№54) – депутат Харківської облради. В агробізнесі з 2009 р.: володіє фермерським господарством «КИРИЧЕНКО М», ФГ «ЮГ», ПП «Агрофірма Злагода», які спеціалізуються на вирощуванні зернових та технічних культур. Закінчив Харківський національний аграрний університет за спеціальністю «насіннєвий контроль».
  • Павло Халімон (№56) – директор ТОВ «Агро-Хаус» (Прилуки, Чернігівська область), яке спеціалізується на вирощуванні зернових і олійних культур. Згідно з декларацією за 2016 р., володіє чотирма земельними ділянками в Київській і Чернігівській областях загальною площею 55 тис. м2.
  • Олег Тарасов (№77) – засновник 13 компаній, зокрема «Агрокомлідер», «Агрозернолідер», Український зерновий союз, Торговий дім «Агроспецсервіс». Ззасновник двох ГО – Фундації розвитку підприємництва та «Життя без корупції».
  • Олександр Салійчук (№82) – власник компанії «Перша м’ясна хата», яка спеціалізується на виробництві продуктів з м’яса і м’яса свійської птиці під ТМ «Гощанські ковбаси», а також їх оптовій та роздрібній торгівлі. Статутний капітал компанії становить 30,7 млн ​​грн.
  • Мар’ян Заблоцький (№86) – аграрний лобіст. Уже розгорнулася полеміка, чи є він таким уже «новим обличчям», оскільки за родом діяльності останні 10 років він відстоював інтереси великих аграрних груп, в тому числі холдингу «Кернел».
    Всеукраїнська аграрна рада закликала Володимира Зеленського виключити його зі списку партії «Слуга народу». Насамперед Заблоцькому закидають роботу в статусі глави громадської ради при податковому комітеті ВРУ, коли ним керував Віталій Хомутннник.
    Погляди: лобіював так звані соєві правки, через які було скасовано компенсацію ПДВ при експорті олійних культур.

«Батьківщина»: поточний рейтинг – 6,5%; озвучений список – 50 осіб; представників агросектора – 7.

  • Сергій Тарута (№2) – співзасновник холдингу «Індустріальний союз Донбасу». Компанія займається тваринництвом, рослинництвом і переробкою м’яса. Її земельний банк зосереджений у Донецькій області, а переробні потужності – у Горлівці. З 2014 р. контроль над ними частково втрачений, а статки Сергія Тарути, за різними оцінками, зменшилися в 10 разів.
  • Іван Кириленко (№6) – останні 20 років на провідних посадах у державній владі. Був міністром аграрної політики в урядах Віктора Ющенка і Анатолія Кінаха, в уряді Януковича був «аграрним» віце-прем’єром. Контролює великі площі землі, однак участі в їх операційному управлінні не бере.
  • Костянтин Бондарєв (№14) – має бізнес у харчовій промисловості, зокрема випуск горілки «Бондарівка» на Іванківському горілчаному заводі. Володіє земельними ділянками в Київській області.
  • Вадим Івченко (№24) – народний депутат, заступник голови комітету ВРУ з питань аграрної політики та земельних відносин, автор і співавтор багатьох аграрних законопроектів. Володіє великими земельними угіддями в Білоцерківському районі, причому деякими з них обзавівся лише рік тому.
  • Мгер Куюмчан (№34) – лауреат премії «Аграрій року» за 2015 р. Його підприємство «Сигма» входить у ТОП-20 найбільших виробників свинини в Україні.
  • Юрій Тренкін (№39) – власник ПАТ «Ватутінський хлібокомбінат», великого виробника хлібобулочних виробів у Черкаській області під ТМ «Чарівниця».
  • Іван Томич (49) – один із найбільш впливових аграріїв у країні, незважаючи на невеликий обсяг власного агробізнесу. Стояв біля витоків фермерського руху в Україні, очолював Союз фермерів і приватних землевласників України.

«Опозиційна платформа – За життя»: поточний рейтинг – 9%; озвучений список – 10 осіб; представників агросектора – 1.

  • Наталія Королевська (№5) – останні 10 років займається більше політикою, ніж бізнесом. У 2001–2006 рр. обіймала посаду голови наглядової ради ВАТ «Луганськхолод» (ТМ «Королівське морозиво»). Опосередковано мала відношення до ТОВ «Агромета» (розведення верхових коней, свиней, корів і вирощування зернових культур) і ТОВ «Холодінвест» (виробництво і зберігання заморожених напівфабрикатів).

«Європейська солідарність»: поточний рейтинг – 6,8%; озвучений список – 50 осіб; представників агросектора – 1.

  • Петро Порошенко (№1) – п’ятий президент України, чий великий бізнес, зокрема й аграрний, не раз ставили йому в докір. «Укрпромінвест-Агро» – аграрне крило холдингу «Укрпромінвест» – не входить у топ найбільших агрохолдингів країни, однак за рівнем ефективності й рентабельності, мабуть, не має собі рівних. Спеціалізується на виробництві цукру, рослинництві, тваринництві, є великим гравцем борошномельної промисловості. Земельний банк компанії становить 122 тис. га.

«Голос»: поточний рейтинг – 5,6%; озвучений список – 195 осіб; представників агросектора – 0.

«Сила і Честь»: поточний рейтинг – 3,7%; озвучений список – 10 осіб; представників агросектора – 2.

Партія перебуває у нижній межі прохідного бар’єра і теоретично також має шанси його подолати.

  • Іван Мірошниченко (№4) – народний депутат, один із найвпливовіших членів аграрного комітету парламенту. З другої половини 90-х років працює в агробізнесі, в тому числі 10 років очолював українську «дочку» транснаціонального гіганта «Каргілл».
  • Вадим Денисенко – медіаменеджер і народний депутат, має опосередковане відношення до АПК. Його називають близьким до Олега Бахматюка, власника холдингу «Укрлендфармінг», якому він надавав PR-послуги.

Landlord раніше повідомляв про те, що 9 червня відбувся XXI позачерговий з’їзд Аграрної партії, на якому оголосили список кандидатів на вибори у Верховну Раду. Усього до когорти делегатів від АП увійшло 179 осіб, а очолив список Михайло Поплавський.

Політика   

18 червня 2019 11:04

Сир із кеш’ю та місо: веганська продукція ставить палки в колеса молочній галузі США

Виробництво веганського сиру та масла як альтернативи молочної продукції стало вельми успішним у США, при цьому продажі молока зазнали значного спаду. Тому тваринники країни піднімають питання маркування продукції, наголошуючи споживачеві, що «веганське масло – насправді не масло».

Про це повідомляє Bloomberg.

Донедавна американська молочна промисловість була відносно спокійною щодо поширення немолочних продуктів з використанням у маркуванні таких слів, як «молоко» або «сир». Але останнім часом позиція лобі тваринників змінилася.

Національна федерація виробників молока проводить кампанію проти альтернативних молочних продуктів, зокрема, проти використання назв молочних продуктів на етикетках цих виробів.

Читайте: Біль американських фермерів: як виглядають на початку червня посіви сої у США

Зміна споживчих смаків регулярно цитується як головна причина повільного занепаду молочної  галузі. У Федерації вважають, що, використовуючи на етикетках слова «молоко» або «масло», виробники вегетаріанської продукції вводять в оману споживача і несправедливо крадуть частку ринку.

Успіх на хвилі популярності рослинної продукції

Мійоко Шиннер – ідеальна ілюстрація американської мрії. Однак для молочної промисловості США вона стала реальною перешкодою.

Японський іммігрант 61-річна Мійоко Шиннер, здобувши популярність своєю кулінарною книгою про веганські сири, 5 років тому заснувала невелику компанію, яка дуже швидко стала успішним виробником веганської «молочної» продукції.

Отримавши одного разу замовлення на суму $50 тис., Шиннер зрозуміла, що потужностей виробництва у неї для цього недостатньо. Тому вона зібрала $25 млн і побудувала підприємство площею 30 000 кв. футів у м. Петалума, штат Каліфорнія, що спеціалізується на виготовленні молочних альтернатив з таких інгредієнтів, як кеш’ю або рисовий місо. Наразі  компанія виробляє низку продуктів, зокрема сир, моцарелу, масло.

Досягти таких масштабів було непросто, але сьогодні продукція Мійоко Шиннер продається у 12 000 магазинах США. Продажі процвітають – говорить Шиннер, посилаючись на зростання минулого року на 168%.

Біль молочної галузі

При тому, що такі підприємці, як Мійоко Шинер, досягли успіху, скориставшись популярністю продуктів на основі рослин, продажі молока у США, тим часом, зазнали багаторічного спаду.

Штат Вісконсин – один із найбільших виробників молока та вершкового масла в країні (виробляє більше третини всього масла у США). Тож саме тут біль був особливо гострим. Молочні фермери штату виходять з промисловості (близько трьох виробників на день припиняють свою діяльність!), оскільки низькі ціни на молоко зберігаються, а банкрутство поглиблюється.

Адам Спірингз є одним із тих колишніх фермерів. Він попросив 27 різних банків реконсолідувати його борг, але ніхто навіть не розглядав його справу. Тепер він працює регулятором страхування врожаю, а його дружина викладає в технічному коледжі. Нещодавно вони продали своїх корів і все ще намагаються продати свої інші активи, у тому числі ферму та будинок у Weyauwega.

«Сумно думати про те, що ми мали, що будували і що ми втратили, – поділився Спірингз. – Але принаймні зараз ми не живемо в бідності, як останні роки».

Кампанія проти веганської продукції

Такі тяжкі обставини привели до того, що лобістські групи молочної промисловості, зокрема Національна федерація виробників молока, проводять кампанію проти альтернативних молочних продуктів.

Тепер у штаті Вісконсин супермаркетам заборонено продавати будь-які немолочні продукти з маркуванням «масло». За визначенням, веганський продукт не може бути легально позначений і проданий як масло: продукція може бути позначена як імітаційне масло, імітація маргарину або рослинний продукт.

Тож тепер масло Мійоко Шиннер прибирають з прилавків магазинів. Підприємець сказала, що вона запропонувала державі рішення: на товари, які зараз уже надійшли в торговельні мережі, компанія зробить наклейки, котрі повідомлятимуть про «рослинне походження» продукції. 12 червня Департамент сільського господарства, торгівлі та захисту прав споживачів штату Вісконсин затвердив зразок етикетки.

Як повідомляв Landlord, щороку в Британії проводиться веганська кампанія, під час якої близько 50 000 людей відмовляються на місяць від тваринних продуктів. Веганська дієта стає все більш популярною: за рік кількість пошукових запитів щодо неї подвоїлася. Проте фермери критично ставляться до мотивів веганства.

Фото: Bloomberg.

Технології   

18 червня 2019 07:24

Катастрофічна посуха в Південному Судані: 61% населення загрожує криза продовольства

Кількість людей, які сьогодні зіштовхнулися з критичною нестачею продовольства в Південному Судані, найбільша за всю історію. Брак дощів і внаслідок цього високі ціни на продукти харчування призвели до надзвичайної ситуації з продовольчою незахищеністю населення країни.

Про це повідомляє на своєму сайті ФАО.

Причини надзвичайної ситуації в Південному Судані

Нинішній сезон розпочався з рекордно низьких запасів унаслідок поганого врожаю 2018 р., і ситуація поглибилася затримкою дощів на початку 2019 р. Це, в поєднанні зі стійкою економічною нестабільністю, наслідками воєнних конфліктів попередніх років та пов’язаних з ними виснаженням активів і переміщенням населення, порушило життєдіяльність суданців та зменшило здатність людей отримувати доступ до продуктів харчування.

Читайте: Біль американських фермерів: як виглядають на початку червня посіви сої у США

Високі ціни на продовольство, спричинені минулорічними поганими врожаями, ринковою нестабільністю, значними транспортними витратами та знеціненою валютою, також сприяють підвищенню рівня гострої продовольчої небезпеки.

Відповідно до оновленої оцінки ООН, до кінця липня близько 6,96 млн (61%) мешканців Південного Судану зіштовхнуться з гострим дефіцитом продовольства (фази 3, 4 і 5 за Інтегрованою класифікацією фаз продовольчої безпеки, де 5 – це найгірша фаза).

Допомога населенню Південного Судану

  • Щоб запобігти загибелі мільйонів людей у Південному Судані, ФАО співпрацює з фермерами, які повертаються у свою країну, допомагаючи їм переселитися, побудувати активи та пристосуватися до змін у кліматичних моделях, підвищуючи їхню здатність боротися з природними катаклізмами.

«ФАО надає допомогу в лікуванні більше 100 тис. дітей, які страждають від серйозного недоїдання протягом перших 5 місяців року, причому більше 90% цих дітей одужують, – розповідає представник ЮНІСЕФ у Південному Судані. – Але рівень недоїдання залишається критичним у багатьох районах, і ми побоюємося, що ситуація може погіршитися в найближчі місяці».

  • ФАО надає нові сорти насіння, пристосовані до місцевих умов, і навчання методам, які дозволять зменшити втрати від посухи та повені. Також ФАО здійснює вакцинацію тварин та інші ветеринарні заходи для підтримки тваринників.
  • ФАО забезпечить до 5,1 млн осіб різноманітною підтримкою, включаючи життєво важливі продукти харчування і розподіл коштів, а також спеціальні продукти для профілактики й лікування недоїдання серед дітей, вагітних та жінок, що голодують.

Landlord раніше повідомляв про те, що в Північній Кореї в результаті найгіршого за 10 років урожаю, причиною якого стали посухи, аномальна спека і повені, близько 10,1 млн людей страждають від гострої нестачі продовольства. Сім’ї змушені скорочувати кількість прийомів їжі або менше їсти.

Аналітика   

Показати ще