Новини / Садівництво     27 лютого 2019 14:29

Два міністерства, науковці й профільні асоціації шукають альтернативні назви для коньяку, шампанського і хересу

Українські чиновники, представники профільних асоціацій, торгових мереж і навіть науковці шукають альтернативи назвам із захищеним географічним позначенням. Зокрема, це стосується низки товарів виноробної галузі – коньяку, шампанського, портвейну, мадери та хересу.

Про це повідомляє прес-служба Мінагрополітики.

Ввести нові назви потрібно до 2026 року. Цього вимагає Угода про асоціацію з ЄС, згідно з якою норми законодавчої бази України мають наблизитися до рівня законодавства ЄС у сфері географічних зазначень (ГЗ).

Для цього урядовці протягом 2018-го організували низку зустрічей та обговорень. Так, відбулися 8 регіональних хакатонів. На них вирішували, як по-новому називати коньяк. У зустрічах та  обговореннях взяли участь представники органів влади, асоціацій, торгових мереж, ресторанного бізнесу, маркетологи.

Читайте: Трофімцева назвала продукцію, на яку Ізраїль скасує мито

Також учасники ініціативи «Географічні зазначення в Україні» провели онлайн-голосування. Усього віддали свій голос за ту чи іншу назву понад 16 тис. українців. Найпопулярнішими варіантами стали Український бренді або Бренді України, Бурштин / Бурштинок / Бурштиняк та Гайстер. Ці результати також будуть враховані чиновниками Мінагрополітики.

Як раніше повідомляв Landlord, назву херсонського кавуна в рамках системи географічної ідентифікації асоціації з ЄС хочуть запатентувати. У такий спосіб українські виробники планують виділити вітчизняний товар на іноземних ринках.

Читайте також