Українське Дунайське пароплавство повідомило про поступове зменшення середнього завантаження барж через період мілководдя на Дунаї.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію УДП.
“Наразі падіння рівня води не критичне. Питання про закриття навігації поки що не розглядається. Проте минулого року навігацію закривали двічі”, – йдеться в повідомленні.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Зазначається, що найбільш проблемні ділянки з точки зору глибин знаходяться на болгарській ділянці Дунаю. В періоди мілководдя болгарські перекати не лише змушують судновласників зменшувати осадку. УДП в цей час не використовує деякі типи суден – наприклад, потужні буксири “тритисячники”, або “самоходки”.
“Доводиться працювати менш потужними, але більш прохідними буксирами “двотисячниками”, – додали у пароплавстві.
Довідка: ПрАТ “УДП” здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю та морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних та 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома суднами дедвейтом 3,3-4 тис. тонн (шість суховантажів типу “Ізмаїл” та один танкер “Десна”). Основу вантажів складає металургійна сировина, що постачається до придунайських країн. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами “Молдавія”, “Україна”, “Дніпро” та “Волга”.
Нагадаємо, ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) досягнуло рамкової домовленості з TTS Group S.A. щодо можливості здійснення перевалки на рейдових стоянках порту Констанца (Румунія).
“Українське дунайське пароплавство” відкрило тендери з перевезення агропродукції баржами до європейських портів.
Українське дунайське пароплавство працює над створенням ще одного комплексу з перевалки зернових.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!