Новини    30 жовтня 2020 18:33

Друга хвиля COVID-19: у США знову говорять про дефіцит у крамницях

Незважаючи на всі зусилля, компанії так і не відновили складські запаси після весняної споживчої паніки. У супермаркетах США вже бракує спреїв, серветок, хот-догів і борошна

Перспективи пандемії коронавируса в США погіршуються: більше двадцяти штатів повідомляють про рекордний або майже рекордний рівень випадків захворювання на новітній коронавірус. По мірі зростання кількості тих, хто заразилися на COVID-19, американські споживачі знову починають турбуватися за продовольчу безпеку своїх родин.

Однак, як повідомляє агенція Bloomberg, американські виробники продовольства зробили висновки з подій першої хвилі COVID-19 і зараз мають намір не допустити брак продуктів харчування, що спостерігався на початку весни.

Зокрема, Bloomberg зазначає, що найбільші американські продовольчі корпорації – General Mills, Campbel Soup, Conagra Brands і Stonyfield Farm – протягом літа розширювали свої продуктові лінійки, щоб підготуватися до нової панічної хвилі.

«Виробники продуктів харчування сповнені рішучості не попастися знову в пастку. Багато компаній не змогли досить швидко наростити виробництво макаронів і консервів, але швидко підрахували недоотриманий навесні прибуток. Тому підприємства продовольчого сектору використали більш спокійне літо, щоб оцінити новий продуктовий ландшафт і переглянути свої стратегії. Тепер, коли кількість випадків COVID-19 знову зростає, а великі святкові обіди наближаються, інвестори чекають, щоб побачити, чи буде цього достатньо», – пише Bloomberg.

За даними Centricity Inc., фірми, що відстежує пошукову активність в Інтернеті, другий сплеск споживчої паніки в цьому році вже розпочався. Дослідники зазначають, що попит на хлібобулочні вироби в США виріс на 3400% в порівнянні показниками минулого року за аналогічні дати.

«Це менше, ніж зростання на 6000%, яке супроводжувало першу хвилю карантинних обмежень», – пояснюють фахівці Centricity.

Вони додають, що за останні три-чотири тижні спостерігається дуже різке збільшення попиту на продукти харчування в цілому.

Втім, незважаючи на те, що харчові компанії готувались до споживчого ралі, в супермаркетах США, швидше за все, все рівно буде спостерігатися нестача і обмеження на покупки деяких товарів.

Читайте: Експортна ціна соняшникової олії перетнула позначку у $1000/т

Наприклад, Пол Джанетта, старший віце-президент з продажу і мерчендайзингу супермаркетів Raley’s, сказав Bloomberg, що зараз виконується 70-75% його замовлень. Це що набагато краще, ніж показник у 40% під час весняного локдауна, але геть недостатньо.

У Raley’s очікують, що ситуація може стати критичною за два тижні до Дня Подяки. Вівек Шанкаран, генеральний директор компанії Albertsons Cos., що керує Safeway, Vons і іншими американськими продуктовими мережами, каже, що деякі позиції вже практично зникли з полиць супермаркетів.

«Важко дістати такі товари, як спреї і серветки, хот-доги і борошно», – констатує він.

У свою чергу, компанія General Mills (в 2012 році – третій за величиною виробник продуктів харчування в США) повідомила Bloomberg, що не зможе відновити свій звичайний рівень складських запасів до літа 2021 року через сплески споживчої паніки і збій в ланцюжку поставок.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що європейський ринок рослинних замінників м’яса і молока до 2025 року зросте до EUR7,5 млрд.

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...