Потік вагонів із зерновими вантажами в Україні змінив свій напрям від західних кордонів на морські порти Великої Одеси.
За інформацією заступника директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерія Ткачова, станом на 29 січня відзначається зміна ситуації з обробкою зернових вагонів в морських портах України.
Протягом тижня показники добового вивантаження вагонів із зерном в портах Великої Одеси коливаються в межах 1200-1540 вагонів на добу.
Середньодобовий показник вивантаження вагонів в портах Великої Одеси складає 1 284 вагонів за добу, зі зростанням на 46 вагонів на добу за останній тиждень.
Наявність вагонів із зерном, які рухаються в напрямку портів Великої Одеси, зросла з 7 326 до 8 192 вагонів, що є збільшенням на 866 вагонів або 11,82% за останній тиждень.
Черга вагонів із зерном в напрямку порту Ізмаїл збільшилася на 63 вагони або 10,75% (з 586 вагонів до 649 вагонів). Середньодобовий показник вивантаження вагонів із зерном в порту Ізмаїл становить 103 вагони за добу, зі зростанням на 3 вагони на добу або 3,0% за останній тиждень.
Нагадаємо, акціонерне товариство «Укрзалізниця» розраховує збудувати 120 вагонів-зерновозів цього року для використання внутрішньо в країні та на міжнародних залізничних мережах.
Раніше стало відомо, що АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу. Крім того, у компанії заявили, що збудували на власних потужностях зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень колією 1520 мм та євроколією – 1435 мм. Більшість комплектуючих і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
В інтересах США та країн Європи виступити на користь України в розвитку її морського експорту через порти Великої Одеси набуває важливості, рівноцінної військовій допомозі. Про це заявила Пенні Пріцкер, спецпредставниця США з питань економічного відновлення України.
Маргарита Юзяк
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!