Валерій Ткачов пояснив, чому так відбувається, на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук.
Зерновози Укрзалізниці не користуються попитом. Попри те, що УЗ взялася знижувати ставки на їх оренду. Про таку тенденцію розповів Валерій Ткачов, експерт у сфері транспортної інфраструктури.
Причина такої ситуації, на думку, Ткачова в діях самої Укрзалізниці. Адже відомство встановлювало просто захмарні ціни на вагони свого Центру транспортної логістики (ЦТР).
Читайте: Зміна очільника УЗ не приведе до кардинальних змін у компанії – Валерій Ткачов
“За два роки добова ставка оренди виросла з 356 грн за добу до 1136 грн (без ПДВ) у рамках дерегуляції вагонної складової залізничного тарифу, – пише Валерій Ткачов. – Цим підвищенням ставок УЗ простимулювала приватний бізнес інвестувати в зерновози”.
Нині приватний парк зерновозів, за інформацією експерта, складає приблизно 18-19 тисяч одиниць, а парк УЗ – 10,5 тисяч. І він перестав бути цікавим бізнесу.
Landlord раніше повідомляв, що Валерій Ткачов назвав наміри Укрзалізниці позакривати так звані малодіяльні станції «договорняком» чиновників із великими агрохолдингами.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!