Новини / Думки     26 січня 2020 15:06

Бізнес за принципом Lego – засновник Convex Павло Головенко

«Можливість залучити дешеві кошти є важливим аргументом для наших партнерів», — говорить Павло Головенко, засновник і керуючий партнер Convex International GmbH. Однак, підкреслює: не це головне, адже фінансування — лише інструмент, за допомогою якого компанія реалізує проекти.

В ексклюзивному інтерв’ю Landlord засновник відомої європейської компанії Convex International GmbH розповів, чому вона є унікальною для українського ринку.

Convex багато, хто з аграріїв сприймає саме як компанію, що спроможна залучати дешеве кредитування безпосередньо через банки Німеччини. Та це лише незначна частина усіх можливостей, які компанія пропонує своїм українським партнерам.

Головна перевага Convex — робота за принципом Lego. Якщо, наприклад, проаналізувати сегмент елеваторів, то всі гравці намагаються стати дилерами якогось відомого виробника обладнання. А Convex від цієї практики давно відмовилася. Натомість враховує індивідуальні особливості партнера.

«Я працюю в елеваторному бізнесі два десятиліття і можу впевнено сказати: у світі не існує виробника, який би задовольнив усі вимоги клієнта щодо параметрів майбутнього елеватора, — говорить Павло Головенко. Шаблонного рішення, яке б врахувало особливості кожного проекту, просто немає. Вихід  комбінувати обладнання різних виробників, підбираючи його відповідно до завдання клієнта. Саме це дозволяє запропонувати клієнтам нижчі ціни без втрати якості».

Читайте: Зроблено в Німеччині — Convex International GmbH

Тож головне для компанії Convex  — технології та вміння з ними працювати. А можливість залучати дешеве кредитування лише інструмент реалізації проекту, конкурентна перевага в очах клієнта.

«Ми клієнтоорієнтована компанія, і так, ми йдемо від потреб клієнта. Але ми не супермаркет, куди можна прийти і купити все», — підкреслює Павло Головенко.

Засновник і керуючий партнер Convex International GmbH пояснює: «На ринку України й тих країн СНД, де ми працюємо, ми позиціонуємо себе як свого роду «бутик».

«Колись був такий німецький виробник тракторів, про якого вже мало хто пам’ятає, навіть у Німеччині, — Schlüter. Його представники інколи прямо казали фермерам: «Ти ще не гідний мати наш трактор. А коли ти на своїй ділянці покращиш ось це, тоді прийдеш до нас». Ми в якомусь сенсі хочемо бути як Schlüter — такий собі напівзакритий «бутик», в який треба постукати, щоб зайти», — говорить Павло Головенко.

Вибір клієнтів відбувається дуже ретельно, вивчається їх фінансовий стан, кредитна історія.

Якщо аграрій відповідає вимогам компанії, Convex готовий зробити багато. Наприклад, організувати короткотривале торгове фінансування, щоб зменшити навантаження на оборотні кошти. «Умовно, якщо ринок добрив в Україні працює за передоплатою, ми пропонуємо клієнтам можливість купувати добрива з відстрочкою до року, — пояснює Павло Головенко. — Ми підписали контракт, привезли добрива, і клієнт нам через рік заплатив за дуже низькими відсотками по кредиту».

Усі ці послуги ні в якому разі не перекривають основний напрям у роботі Convex  — це проектування, будівництво елеваторів, овочесховищ, ліній із глибокої переробки продукції рослинництва і продукції тваринництва.

Landlord раніше розповідав, як заснована у 2007 році зі штаб-квартирою у Кельні, Convex здобула переконливе портфоліо виконаних проектів у країнах СНД, особливо в Білорусі.

Читайте також