Новини / Фінанси     06 лютого 2024 14:52

“Біосфера” вкотре придбає свого конкурента


Корпорація “Біосфера”, яка є найбільшим виробником і постачальником товарів для дому та засобів гігієни в Україні, придбала компанію ТОВ “Сервіс Про”, що кілька років тому визначалася як найбільший дистриб’ютор товарів на цьому ринку. Схвалення на проведення цієї угоди отримала від Антимонопольного комітету, який видав “Біосфері” дозвіл на придбання понад 50% акцій ТОВ “Сервіс Про”, повідомляє Антимонопольний комітет України.

У держреєстрі бенефіціарним власником ТОВ “Сервіс Про” вказана Тетяна Короташ. Згідно з даними “Опендатабот”, у 2022 році виторг компанії скоротився на 33,9%, до 2,01 млрд грн, при чистому збитку у розмірі 21,60 млн грн.

У фінансовому звіті за 2020 рік вказувалося, що виторг компанії становив 2,71 млрд грн, а чистий прибуток – 153,78 млн грн.

“Сервіс Про” оперує у трьох основних напрямках бізнесу: товари для дому, представлені широким вибором продуктів для прибирання вдома та за його межами, товари для приготування їжі; товари для особистої гігієни, такі як вологі серветки, ватяна гігієнічна продукція, косметичні товари, засоби інтимної гігієни, паперові вироби та декор; товари для професійного використання.

Асортимент компанії нараховує майже 1000 найменувань товарів, які реалізуються як в межах України, так і експортуються в 30 країн світу.

Кого компанія купувала раніше

У листопаді 2022 року компанія “Біосфера” завершила угоду щодо придбання австрійської торговельної марки Alufix. За інформацією генерального директора та власника “Біосфери” Андрія Здесенка, компанія також придбала один із заводів Alufix та чотири торговельних представництва у країнах Європи, повідомляє Forbes.

Розташований завод у Румунії, у місті Фегераш, має площу 5 тис. кв. м і оснащений лініями для виробництва фольги та харчової плівки. Для фінансування цієї угоди “Біосфера” звернулася до європейського банку.

Новини за темою:  Гривня втрачає позиції до долара, але зміцнюється до євро: офіційний курс на 2 травня

За словами Здесенка, вихід на зовнішні ринки є надзвичайно актуальним, оскільки внутрішні продажі вказують на спад. Він додав, що “Біосфера” планує значні інвестиції в нове виробництво, включаючи переміщення частини обладнання з України. В перспективі планується тривалий розгін ліній виробництва пакетів для сміття, вологих серветок та кухонних губок на заводі з метою потроїти виробничі масштаби. Зазначено, що підприємство планує відновити свою діяльність в грудні 2022 року.

Alufix, заснована в Австрії в 1964 році, спеціалізується на виробництві фольги та сміттєвих пакетів для домогосподарств та галузі HoReCa. Крім того, компанія випускає супутні товари для кухні, такі як алюмінієві контейнери та аксесуари для гриля.

Останнім часом Alufix потрапила в складну ситуацію. За даними австрійського видання Trend в березні 2022 року, компанія відчула наслідки невдалої реструктуризації бізнесу та впливу пандемії. Новини про можливе закриття компанії поширилися, але профспілка вимагала від власників – австрійських фондів Simentum Management und Beteiligungs GmbH і Drott Holding та Drott, активно шукати інвесторів.

У 2018 році кіпрська компанія Biosphere Holding Ltd здійснила придбання Ivybridge Ventures Limited, яка володіла 100% акцій ТОВ “Ергопак” – великого виробника товарів для догляду за будинком під брендами “Дрібниці життя”, DOMI, Novax, а також експортною торговою маркою “Акція”.

Згідно з інформацією на сайті компанії, її діяльність на території України розпочалася в 1996 році як дистрибуційна компанія “Ерголайн”, спеціалізуючись на імпорті товарів для дому під брендом “Сучасний Дім”. У 1999 році власний виробничий процес розпочався, що призвело до трансформації у виробничу компанію “Ергопак”.

Завдяки відкриттю виробничого комплексу у Каневі в 2007 році, компанія стала ексклюзивним постачальником європейського кухонного та збирального пластику Plafor в Україну. На сьогодні у “Ергопак” працює понад 1000 осіб.

Новини за темою:  Нові можливості для експортерів: які сервіси Експортно-кредитного агентства з'явилися на "Дія.Бізнес"

Крім власних брендів, “Ергопак” виготовляє продукцію під торговими марками великих роздрібних мереж, таких як “Ашан”, “Білла”, “Експансія”, “Метро”, “АТБ”, “Фуршет”. Зазначено, що компанія була одним із провідних виробників товарів для догляду за будинком в Україні, а також великим експортером, постачаючи продукцію до різних країн, зокрема, Південної Кореї, Росії, Білорусі, Грузії, Молдови, Польщі, Франції, Канади і Китаю.

Довідка. Заснована у 1997 році, компанія “Біосфера” виготовляє товари для кухні та прибирання, а також гігієнічні продукти на трьох заводах в Україні та одному в Естонії. Серед її відомих торговельних марок – “Фрекен БОК”, Smile, Selpak, Vortex, Bambik та інші. За місяць компанія виробляє приблизно 8,5 млн пакетів для сміття, 10 млн вологих серветок, 4 млн губок і 1,4 млн ватних паличок.

Нагадаємо, антимонопольний комітет України оштрафував три компанії на загальну суму 14,39 мільйона гривень за змову на аукціоні з продажу майна ДП “Укрспирт”.

Держрибагентством в електронній торговій системі “ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ” опубліковано оголошення про проведення аукціону з продажу права на укладення договору користування на умовах оренди акваторією (водним простором) Сухого лиману для цілей морської аквакультури.

В Україні з 1 лютого набули чинності нові правила експорту агропродукції до деяких країн Європейського Союзу, згідно з якими за їх порушення експортерів позбавлятимуть права верифікації.

Маргарита Юзяк

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також