Новини    16 серпня 2023 17:57

“Білгород-Дністровський порт” знову не вдалося приватизувати: відбудеться гібридний голландський аукціон

Гібридний голландський аукціон — аукціон на пониження ціни, під час якого початкова вартість лота покроково знижується, аж поки хтось з учасників не зупинить зниження

ДП “Білгород-Дністровський морський торговельний порт” не вдалося приватизувати вже вп’яте. Тож цього разу 23 серпня відбудеться гібридний голландський аукціон на пониження ціни, пояснюють на сайті Prozorro.

Гібридний голландський аукціон — аукціон на пониження ціни, під час якого початкова вартість лота покроково знижується, аж поки хтось з учасників не зупинить зниження.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Далі відбувається етап закритих цінових пропозицій: інші учасники можуть запропонувати ціну, вищу зафіксованої. Переможцем стає той, хто запропонував найбільшу суму. Однак той учасник, який зупинив зниження на першому етапі, має право останнього ходу й може перебити максимальну ціну суперника на третьому етапі, — мовиться в повідомленні.

Щобільше, аукціон розпочинається навіть без учасників, адже є можливість приєднатися вже після старту. Такий метод застосовується для продажу активів, ринкову вартість яких важко визначити.

Порт спеціалізується підприємство на перевантажені лісних вантажів, мінеральних добрив, залізорудних окатків, металопродукції та зернових вантажів.

Єдиний майновий комплекс розташований на території площею 64,4 га.

Білгород-Дністровський МТП розташований на західному березі Дністровського лиману, розміщується на 59 га основної виробничої території порту та понад 5 га території портового пункту Бугаз у селищі Затока. Підприємство спеціалізується на перевантажені лісних вантажів, мінеральних добрив, залізорудних окатків, металопродукції та зернових вантажів. Захід суден здійснюється підхідним каналом морської частини Дністровсько-Царгородського гирла довжиною 1,5 км і Дністровсько-Лиманської частини — 14,5 км, глибина підхідного каналу — 3 метри (паспортна — 3,5-4,5 метра).

До складу порту також входять дев’ять суден, чотири тепловози, 18 портальних кранів, 47 транспортних засобів тощо.

У квітні 2022 року ДП “Білгород-Дністровський МТП” розпочало роботу у форматі транспортно-логістичного центру до відкриття Чорного моря для судноплавства.

Новини за темою:  Україна виділила ще 109 млн грн на модернізацію переробних підприємств: хто отримає гранти

До повномасштабного російського вторгнення Кабінет міністрів планував приватизацію державних стивідорних компаній, які працюють у трьох малих морських портах України. Зокрема, конкурс на приватизацію ДП “Білгород-Дністровський МТП” планувалося оголосити у першому кварталі 2022 року. У травні 2021 року його майно було передане під управління ФДМ.

Нагадаємо,  призначений на 3 березня перший аукціон з приватизації майнового комплексу Білгород-Дністровського порту на Одещині не відбувся через відсутність заявок.

Після другого аукціону компанія “Укрдонінвест” бізнесмена Віталія Кропачова не заплатила за Білгород-Дністровський морський торговельний порт, який вона збиралась приватизувати і таким чином втратила право набуття активу.

Аукціон з приватизації майнового комплексу ДП “Білгород-Дністровський морський торговельний порт”, призначений на 6 червня, не відбувся через відсутність учасників. 14 червня повторний аукціон з приватизації Білгород-Дністровського морського торговельного порту не відбувся також через відсутність учасників.

Минулими роками Білгород-Дністровський порт працював зі збитками в межах 24 -29 млн грн на рік, але у 2022 році йому вдалося вийти на мінімальний прибуток 63 000 грн. Дохід при цьому збільшився у 22 рази – до 36,9 млн грн.

Призначений на 7 серпня аукціон з продажу ДП “Білгород-Дністровський морський торговельний порт” знову не відбувся. Бажаючих придбати порт не було.

Анна Лиса

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...