Як зазначає USAID, такий підхід до посіву медоносних культур дозволяє бджоляреві отримувати гарний врожай меду та продуктів бджільництва.
«З травня до серпня біля моєї пасіки квітнуть різні медоносні культури. Раніше пасіка була кочовою, я постійно переїжджав у пошуках кормової бази. Зараз сам створюю її, а вулики стоять стаціонарно на платформах», — розповідає пан Микола.
Торік бджоляр із сином отримали по два гектари землі, засіяли їх різними травами, які дають багато нектару: синяком, буркуном, фацелією. Зараз до Микола Титоренка звертаються бджолярі з різних куточків України з проханням придбати насіння синяка. Один кілограм такого насіння коштує 180 гривень.
Також бджоляр домовився із місцевим фермером про посів гречки, еспарцету, рапсу.
«Ми маємо власний “медовий конвеєр”: у травні цвітуть чорноклен, акація, у червні — еспарцет, липа, у липні — соняшник. Цьогоріч перший мед, який ми качали, був з акації та чорноклена. Саме мед з чорноклена називають аристократичним за вишуканий смак», — каже бджоляр.
Мед Миколи Титаренка реалізується під торговою маркою «Мед Луганщини». Проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» допоміг бджоляреві розробити сайт, логотип та брендовані візитівки, фірмові етикетки на фасовану продукцію з меду.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!