Про це повідомляє НВ Бізнес.
За інформацією видання, АМКУ збирає дані за три роки – 2016, 2017, 2018. Запитання стосуються обсягів поставок, штрафних санкцій, виробництва private label (під власною ТМ мережі), конфліктів та випадків недопуску на полиці. Для опрацювання анкети виробникам надається 50 днів від моменту її отримання.
Читайте: Чому оренда землі – це погано: 4 причини
Повідомляється, що виробники неодноразово скаржилися в АМКУ на умови роботи з торговельними мережами. Серед умов, які шкодять виробникам і навіть можуть призвести до їх банкрутства, називають зокрема такі.
- Тривала відстрочка платежів за реалізовану продукцію (можуть доходити до 120 днів від моменту постачання).
- Висока плата за можливість продавати товар у магазинах.
- Значні маркетингові платежі (плата за можливість розміщувати свій товар на полиці, розташованій на рівні очей, за додаткові локації для товару в торговій залі або поруч із касами тощо).
«Виробники виплачують мережам маркетингові бюджети, ретробонуси. Сумарно вони можуть становити до 30−40% від вартості продукції», – розповідає директор компанії Вітіс Груп Сергій Мазур.
Юристи вважають, що АМКУ може притягти мережі до відповідальності, оскільки вони порушують закони «Про захист від недобросовісної конкуренції» і «Про захист економічної конкуренції», при цьому розгляд справи триватиме не менше року – півтора.
Landlord раніше повідомляв про те, що АМКУ визнав Group DF монополістом на ринку азотних добрив.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!