Новини / Логістика     17 листопада 2022 16:37

Американський імпортер меблів поскаржився на антиконкурентну змову за участі Maersk

Maersk міг підняти ставки, скориставшись глобальною кризою, щоб якнайбільше отримати грошей від вантажовідправників

Американський імпортер меблів OJ Commerce (OJC) подав скаргу до Федеральної морської комісії США (FMC), звинувативши Maersk у завищенні фрахтових ставок, змові та порушенні контрактних зобов’язань.

Повідомляється, що Maersk підняв ставки, скориставшись глобальною кризою, щоб якнайбільше отримати грошей від вантажовідправників, повідомляє “Порти України”.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

“Цього можна було досягти, бо картель із трьох альянсів править океаном. Їхнє домінування багато в чому засноване на федеральному антимонопольному імунітеті, наданому Законом про судноплавство. Maersk отримав історичні прибутки, тоді як споживачі та вантажовідправники страждають від найвищої за останні 40 років інфляції”, — ідеться у скарзі.

OJC стверджує, що Maersk не виконав свій контракт, і компанія змушена сама шукати ходи та виходи на надзвичайно дорогому спотовому ринку.

Серед інших перевізників, змушених цього року найняти юристів для розглядів у FMC, — CMA CGM, Hapag-Lloyd, HMM, MSC, ONE, Wan Hai, Yang Ming та ZIM.

Коментуючи скарги до FMC, віце-президент консалтингової компанії Sea-Intelligence Бьорн Ванг Йенсен застеріг від поспішних висновків.

“Потрібно обережніше судити про інформацію, яку сторони вирішили розкрити у пресі. Без знання деталей контрактів та історії доставок відправників вантажу робити висновки безвідповідально і небезпечно”, — пояяснив він.

Читайте такожНайбільша у світі контейнерна компанія Maersk припиняє діяльність у росії

У червні президент США Джо Байден звинуватив морських перевізників у зростанні інфляції. На його думку, лінії відповідали за підвищення вартості транспортування товарів, що, своєю чергою, призвело до інфляції.

У 2021 році до FMC подали скарги кілька американських компаній-імпортерів, звинувативши найбільші світові контейнерні лінії у порушенні контрактних зобов’язань щодо перевезення імпорту з Азії.

Довідка. A.P. Moller-Maersk — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат — близько 90 тис. співробітників.

Нагадаємо, данська транспортно-логістична група A.P. Moeller-Maersk AS у третьому кварталі 2022 року зафіксувала рекордний прибуток і продемонструвала зростання фінрезультату шістнадцятий квартал поспіль.

Данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.

Працівникам російського автозаводу виділять ділянки під картоплю через “складне економічне становище”.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також