Новини / Рослинництво     11 травня 2019 13:44

Agroport представлятиме українських виробників органіки на виставці в Туреччині

15–18 травня в Туреччині відбуватиметься X Міжнародна виставка органічних продуктів Ekoloji Izmir 2019, на якій виробників України представлятиме команда AGROPORT. Участь у заході відкриває для українських компаній нові перспективні ринки, адже на форумі очікують понад 13 тис. відвідувачів.

Про це повідомляє прес-служба Агропорт Україна.

AGROPORT давно переріс формат сільськогосподарської виставки і став справжньою еко-системою підтримки українських виробників, які вміють виготовляти високоякісну продукцію, але мають недостатньо розвинений маркетинг.

«Основні наші зусилля спрямовані саме на те, щоб вивести нашого виробника на світовий рівень. Тому активно представляємо своїх експонентів на міжнародних, заходах. У лютому був Біофах у Нюрнберзі, зараз Ізмір, далі на черзі – виставка у Лондоні. Деякі українські виробники приїдуть особисто, але багатьох буде представляти команда AGROPORT», – розповідає керівник AGROPORT Ukraine Дмитро Титаренко.

Читайте: За прогнозами вартість продовольства у світі знижуватиметься: хто від цього виграє

Izmir Organic Products Fair цього року став партнером AGROPORT і був представлений на Форумі у Львові. Тепер українці їдуть показати свої органічні досягнення.

Українські виробники будуть представлені під експортним брендом BuyOrganic.in.ua, що налічує загалом майже 400 найменувань. Це і сировина (зерно, ягоди), і перероблена продукція (олія, чаї, мед, томатна паста, молочна продукція, соки, фруктові пасти тощо).

На виставці в Ізмірі Україна представить мобільну платформу AgrоportEх.Bio, яка забезпечує прямий доступ для покупців зі всього світу до сертифікованих виробників органічної продукції. Вона вже працює українською, російською та англійською мовами і доступна для користувачів із 35 країн.

Landlord раніше повідомляв про те, що Україна представила нову ІТ-розробку для аграріїв на світовому конкурсі стартапів у Швейцарії. Додаток AgrоportEх.Bio забезпечує швидку комунікацію між органічними виробниками і покупцями на локальних та світових ринках.

Читайте також