У 2022 році Agricom Group завершила другий етап реорганізації заводу, який виготовляє пластівці із зернових культур і продукти на їхній основі під торговими марками Dobrodiya, San Grano, San Granola, WOWOATS і YUMMOJI.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Сума інвестицій у проєкт склала майже $2 млн. Частину коштів було проінвестовано за останнє півріччя 2022 року. Інвестиції скеровані на відкриття нових потужностей (запуск цехів із виготовлення екструзії та граноли, старт роботи цеху з виготовлення пелет), на створення та запуск нових брендів (готові сніданки YUMMOJI), розвиток у країнах ЄС, нові технології.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“Ми запустили власну логістику продукції до країн Європи. Улітку 2022 року відкрили торговий дім у Польщі, який зараз успішно розвивається, і наша продукція все частіше з’являється на поличках європейських супермаркетів. У нас великі плани щодо покриття всієї Європи”, – зазначив Шкрібляк.
Натепер компанія експортує свою продукцію до понад 40 країн.
Довідка: Agricom Group — національна агропромислова група, що спеціалізується на розробці, виробництві та дистрибуції продуктів харчування із зернових культур на власній виробничій базі та об’єднує сільськогосподарські, переробні та торгові підприємства. Компанія виробляє пластівці із зернових культур і продукти на їх основі. Продукція компанії реалізується під ТМ “Добродія”, San Grano.
Нагадаємо, наприкінці серпня 2022 компанія “Добродія Фудз” розпочала перші відвантаження продукції під ТМ Dobrodiya, WOWOATS та San Grano до польської мережі супермаркетів Carrefour. Серед продукції, яка представлена на поличках польських супермаркетів Carrefour, — вівсяні пластівці, порційні каші та гранола під ТМ Dobrodiya, WOWOATS та San Grano.
Agricom Group і “Добродія Фудз” у 2022 році запустили продажі продукції в Молдові, Польщі, Румунії, Великій Британії.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!