Агролайф / LOL     18 січня 2019 16:12

Маркетологи розкрили секрет найпопулярнішого яйця в Instagram

14 січня фото звичайного курячого яйця на акаунті @world_record_egg в соціальній мережі Instagram зібрало рекордну кількість вподобань. Обійшовши при цьому фото однієї з найпопулярніших у світі моделей Кайлі Дженер. Маркетологи пояснили, які механізми спрацювали та коли варто очікувати на «курку», що несе золоті яйця.

Стаття з коментарями експертів опублікована Ліга.Tech.

Фото яйця опублікували в соцмережі 4 січня. За 10 днів світлина побила всі рекорди за кількістю лайків у будь-кого в інтернеті, зібравши понад 42 млн вподобань. Станом на 18 січня фото вподобало більше 48 млн користувачів – більше, ніж жителів України!

16 січня журнал Esquire знайшов автора фото. Ним виявився фотограф Сергій Платонов. Однак, світлину в мережу виставив не він. Більше того, автор фото яйця не розуміє, чому воно стало таким популярним. За словами Платонова, на місці яйця могла бути інша світлина – й ефект був би аналогічним.

Читайте: Вдячна публіка: фермер танцює перед козами

Згодом на сторінці яйцеакаунта з’явилося посилання на сайт британського інтернет-магазину. Там можна було придбати футболку з написом «Я лайкнув яйце». Однак, керівництво магазину відхрещується від авторства @world_record_egg. Маркетологи припускають, що найімовірніше ті просто заплатили акаунту за рекламу. Остання, до речі, може коштувати від $250 тис до $1 млн.

Маркетологи наводять такі причини популярності яйця:

1) десакралізація еліти та відомих селебрітіс

2) прагнення людей веселитися

3) бажання людей бути причетними до масштабних акцій

Денис Захаренко, директор масового сегменту «Укртелекому», стверджує: якщо має таку популярність, то відповідно воно має більший вплив, ніж світові політики чи зірки Голлівуду. А такі речі подобаються населенню, адже так люди відчувають себе причетними до чогось масштабного.

Читайте: Рай для сироїдів: на одній карті показали найпопулярніші сири у світі (ІНФОГРАФІКА)

Автором хайпової кампанії, на думку Володимир Галіка, керуючого партнера NGN.agency, може бути кілька людей, що розуміються на роботі соцмереж та з широкою аудиторією. Адже напередодні акаунт @world_record_egg стежив і лайкав популярні сайти Buzzfeed та Mashable, які спеціалізуються саме на публікації новин про подібні речі.

Маркетологи попереджають: якщо вже блогери пообіцяли повідомляти новини про долю яйця, то лишається тільки дочекатися «курки», тобто ще масштабнішого проекту.

Як раніше повідомляв Landlord, у соцмережах створили відповідь яйцю-рекордсмену – й опублікували фото корови Маї. На думку автора, тварина на світлині не менш округла, ніж яйце, зате веселіша.

Читайте також