Рано чи пізно більшість аграріїв перейде на добрива у рідкому вигляді – GROSSDORF

Чим займається Ваша компанія?
Наша компанія активно імпортує мінеральні добрива сипучого характеру з Узбекистану, Росії, Польщі, Литви. Ми є мультибрендовими дилерами.
Які новинки вашої компанії представлені на виставці?
“Передусім ми є виробниками карбамідо – аміачної суміші (КАС). Крім імпорту, ми займаємося виробництвом КАСу, яке давно виходить за рамки стандартного поняття про КАС-32. Ми виробляємо КАС-30, КАС-28, КАС-27, КАС-26. Нашою компанією декілька років розроблялася, так звана «плавуча формула». Ця формула дозволяє вносити КАС і робити добрива саме такими, як потрібно для окремої культури, щоб добриво отримувало ту формулу азоту, який більше потребує ґрунт.
Скажіть, будь ласка, Ви плануєте за допомогою Вашої продукції завойовувати більшу частину ринку, чи відстоювати те, що маєте?
Одне іншому не суперечить. Ми будемо відстоювати свою позицію, удосконалюватися. Немає межі вдосконалення, адже у нас є плани. Європа переходить на рідкі добрива. Тому рано чи пізно люди будуть використовувати добрива в рідкому вигляді.
А яку частину ринку займають продажі рідких добрив?
З останнього обзору аналітичного видання «The Marker», наше виробництво КАСа зайняло 18% ринку всієї України. Ми наразі конкуруємо з найбільшими в Україні компаніями, які виготовляють лише марку КАС-32, тобто заводську класику. У них немає можливості додавати гумати та калій. Ми співпрацюємо з холдингом, який має величезні сховища для зберігання соняшників, кукурудзи з вмістом 1-2% сірки.
На кого орієнтуєтеся: на великі чи малі холдинги?
Ми орієнтуємося абсолютно на всіх. Усе залежить від того, скільки клієнту потрібно, адже ми продаємо вигідний продукт. Якщо клієнти купують продукцію, то забирають її з заводу від 1 тонни.
На що розраховуєте у 2018 році?
Якщо говорити про аграрний сектор, то все залежить від вражаю, від погоди. Ми розраховуємо завжди на максимум. По-перше, усе залежить від платоспроможності фермерів та споживачів. По-друге, у березні відбудеться прогин з ціною. Ми готуємося до гіршого, щоб потім бути приємно здивованими значно кращим. У нас стратегії як такої немає, адже досвід показує, що завжди з’являються фактори, які перешкоджають. Керівництво компанії керується таким висловом: «Немає межі для вдосконалення». Це правда. Ми не зупиняємося.