Новини / Логістика     06 листопада 2019 11:56

Зерновоз у вишиванці: стильне маркетингове рішення КВБЗ ФОТО

На Крюківському вагонобудівному заводі випустили вагон-хопер 19-7053-04 із намальованим на корпусі орнаментом, стилізованим під українську вишивку. Таким чином у компанії вирішили привернути увагу до своєї продукції, яку презентують на різноманітних виставках.

Про це повідомляє пресслужба КВБЗ.

Оригінальна маркетингова ідея належить директору з реалізації експортної продукції КВБЗ Вадиму Дузіку. Стилізований орнамент з ромбами, нанесений на зерновозі, є символом засіяного поля і вигідно виокремлює модель з лінійки вантажних вагонів, які представлені на постійній заводській виставці.

Читайте: Як вигідно продати свою продукцію: зразковий маркетинг сімейного бренду українських пасічників ФОТО ВІДЕО

Вишиванкою прикрасили два вагони – один для заводської виставки, другий – для презентації на інших майданчиках. Хопери моделі 19-7053-04 – це зразки інноваційної продукції КВБЗ, які мають збільшені об’єм кузова (124 м³) і вантажопідйомність (76,5 т).

Landlord раніше повідомляв про те, що Крюківський вагонзавод збільшив виробництво вантажних вагонів на 61,8%.

Читайте також