Японія та ЄС підписали угоду про вільну торгівлю

Європейський Союз та Японія взаємно скасують мита на понад 90 відсотків товарів, які вони продають один одному. Зона вільної торгівлі охопить майже 600 мільйонів людей та третину світового ВВП. Про це повідомляє видання «DW»
«Європейський Союз та Японія у вівторок, 17 липня, підписали угоду про вільну торгівлю. Згідно з документом, Японія скасує мита на 94 відсотки товарів з ЄС, в тому числі на продукти. Надалі планується відмовитись від тарифів на 99 відсотків товарів. Своєю чергою країни ЄС анулють митні тарифи на 99 відсотків імпортованих з Японії товарів, зокрема на автомобілі і побутову електроніку», – йдеться у повідомленні
За даними Єврокомісії, ця зона вільної торгівлі охопить майже 600 мільйонів людей та третину ВВП у світі. «Ми надсилаємо чітке послання -ми виступаємо разом проти протекціонізму», – заявив президент Європейської Ради Дональд Туск після підписання угоди, передає агенція AFP.
Японська сторона сподівається, що договір вплине на розвиток обох економік.
«Угода сприятиме лібералізації та спрощенню торгівлі та інвестицій між Японією та Європейським Союзом та пожвавить обидві економіки шляхом зміцнення взаємних економічних зв’язків в широкомасштабних галузях», – повідомило японське МЗС. Також Євросоюз та Японія попередньо домовилися про взаємне визнання систем захисту особистих даних.
Нагадаємо, як раніше повідомляв LANDLORD, угода про ЗВТ між Японією та ЄС має переваги для українських експортерів. Так за словами консультанту з експорту, партнер-засновника компанії Consulting Integrated Юрій Луценко, збільшення експорту товарів з Європи звільняє для українських товарів ринок ЄС.
«Найбільша стратегічна перевага — ця зона відкриває додаткову мотивацію для українських виробників відкривати свої представництва у європейських країнах. У нас діє угода про ЗВТ з Європою. Можна продавати продукцію своїм же компаніям, розташованим в Польщі, Словенії чи Франції, і через них експортувати товари до Японії, вже як європейські. Там звичайно потрібно доробити якусь частку продукції, щоб вона стала дійсно польською чи італійською, але це стратегічна можливість», — каже консультант з експорту.