У червні 2024 року волинська компанія «Шанс Вік» офіційно презентувала власний бренд органічного чаю під назвою Travka.
Про це AgroPortal.ua під час прямого ефіру в Instagram розповів співвласник бренду Володимир Ольховик.
До цього компанія протягом десяти років займалася заготівлею та експортом дикорослих трав і ягід.
“Ми приймаємо свіжу сировину з лісу та полів, сушимо та частково переробляємо. З 2021 року закупили імпортне обладнання і отримали можливість розділяти сировину на фракції, подрібнювати та фасувати. Нам завжди хотілося створювати свій продукт, а не лише сировину для інших виробників. Тому Travka — це нова сторінка нашої компанії,” — зазначив представник компанії Ольховик.
Обладнання для виготовлення чаю було придбане частково за власні, а частково за кредитні кошти. Партнер компанії є ветераном і учасником бойових дій, що дозволило отримати підтримку від ветеранського фонду. Очікується надходження коштів, які будуть використані для придбання обладнання для виробництва та пакування чаю. Наразі більшість процесів виконується вручну.
Асортимент Travka включає до десяти трав’яно-ягідних сумішей, а також багато монопозицій. Продукцію можна придбати через Instagram.
Нова ініціатива компанії спрямована на створення власного продукту, що дозволить їм не лише постачати сировину для інших виробників, але й пропонувати готову продукцію на ринку органічного чаю.
Нагадаємо, литовський вантажний перевізник LTG Cargo здійснив закупівлю 500 вагонів-зерновозів в українських виробників, що дозволить значно збільшити обсяги перевезення вантажів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!