Компанія Kernel створила єдину екосистему сучасного виробництва DigitalAgriBusiness. Проєкт реалізується у ході освоєння цифрових технологій з окремих digital-елементів, йдеться у Facebook компанії.
У своїй роботі компанія уже використовує штучний інтелект, зокрема оцінюванні якості посівів, їхньої густоти, розрахунку зерна у початку кукурудзи та насіння в кошику соняшника.
Тепер компанія запроваджує такі digital-рішення:
- власна Farm Management System, що допомагає у зборі даних;
- додаток Мобільний агроном, куди інтегровані бізнес-процеси;
- модуль збору, візуалізації та аналітики даних Field ID – справжній паспорт поля та проєкт з обліку зерна;
- електронний цифровий підпис, що робить документи з мобільних пристроїв легітимними.
“А ще за останні два роки ми зібрали інформацію про шкідників, хвороби й бур’яни, щоб покращити систему захисту рослин. І вже чотири роки збираємо інформацію з полів щодо них – дронами. Тотальна цифровізація процесів дає можливість робити аналітику будь-якого рівня, бачити недоліки планування та менеджменту, постійно покращувати технологію, а отже, і результати”, – заявив директор агробізнесу Kernel Ігор Чикін.
Довідка: Kernel — найбільший у світі виробник і експортер соняшникової олії, провідний виробник і постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. На частку компанії припадає близько 8% світового виробництва соняшникової олії. Свою продукцію вона поставляє більш ніж в 60 країн світу. З листопада 2007 р. акції Kernel Holding торгуються на Варшавській фондовій біржі (WSE).
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що Кернел збільшив кредитну лінію до $420 млн.
Владислава Михайленко
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!