
Коли у 2022 році експорт зерна через порти був заблокований, ІМК опинилася серед тих компаній, які змушені були миттєво перебудовувати логістику. На складах залишалося понад 240 тисяч тонн зерна, а традиційні маршрути вивезення були недоступними.
Компанія не чекала на зміни — і зробила ставку на власну транспортну інфраструктуру. Уже за рік було сформовано парк вантажних автівок-зерновозів, для цього ІМК залучила фінансування від Європейського банку реконструкції та розвитку, а у 2024-2025 роках — коштом компанії реалізовано програму створення власного вагонного парку. Термін окупності інвестицій оцінюється у п’ять–шість років.
В результаті ІМК має змогу перевозити власним вагонним парком до 80% вирощеного зерна і бути більш гнучкою в питаннях експортної логістики загалом.
Детальніше про те, як антикризова логістика перетворилася на фундамент фінансового успіху ІМК — в інтерв’ю з Олександром Вержиховським.



