Про досвід креативного підприємця пише журналістка Ірина Садова на своїй сторінці у Фейсбуку.
«Без жодних ГМО. Все природно та органічно», – розповідає вона про сердешні яблука, які слугують подарунком для коханих людей.
Креативні фрукти уже є в мережі супермаркетів Le Silpo. Покупці гіпермаркету віддають за такі яблука від 55 до 70 грн за штуку.
Валерій три роки витратив на розробку форм, у яких дорощують фрукти. Так, у його доробку і форма для кубічних кавунів.
«Розвивати власний креативний бізнес в Україні є сенс і це вигідно!» – переконаний Валерій Подольський.
Його підприємство заробляє кількома способами:
- на продажі чи оренді авторських форм
- на консультуванні виробників, які вирощують продукцію за технологією Подольського
- на власному чи партнерському вирощуванні креативної продукції та її реалізації.
Валерій вирощує свої «серця» на рідній Донеччині, біля міста Добропілля, орендуючи до 70 га саду. Свою компанію назвав «Ательє Cubo Blanco». Фактично, працює як проектний бізнес. Дає роботу 12-м професіоналам – конструкторам, виробникам форм, економістам.
Читайте: Органічні кавуни у формі серця: одеське господарство презентувало нову продукцію
Крім яблук, «Ательє Cubo Blanco» зацікавилося також виробництвом фігурних огірків. З цими овочами працювати простіше – форми застосовуються не раз на сезон, а перевішуються щотридні. Обороти швидші.
Підприємець радить не боятися перешкод в агробізнесі та налаштований на європейський ринок.
Як раніше повідомляв Landlord, фермер у Індії перефарбував собаку на тигра, щоб рятувати врожай від мавп.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!