В “Укртрансбезпеці” розглядають можливість перегляду розмірів адміністративних штрафів для автомобільних перевізників, зокрема з метою їхньої відповідності завданій суспільної шкоди, повідомив Юрій Марценишин, перший заступник голови організації, на звітній конференції Державної служби України з безпеки на транспорті.
Під час обговорення питання посилення відповідальності нелегальних перевізників на засіданні робочої групи виникла потреба у роботі над змінами до законодавства, а саме статті 60 Закону “Про автомобільний транспорт”, заявив Марценишин, пише “Укрінформ“.
Головна мета полягає в розподілі санкцій залежно від ступеня суспільної шкоди або рівня небезпеки, які створюють порушення на автотранспорті, пояснив представник.
Він зауважив, що основна мета полягає в розподілі санкцій, а не в їхньому підвищенні, хоча можливість підвищення не виключена для окремих порушень.
За словами голови “Укртрансбезпеки” Євгена Зборовського, поточні санкції виявилися несправедливими, особливо з урахуванням скарг перевізників на їх незначний розмір.
Нагадаємо, акціонерне товариство «Укрзалізниця» розраховує збудувати 120 вагонів-зерновозів цього року для використання внутрішньо в країні та на міжнародних залізничних мережах. Згідно з планами, до кінця поточного року парк вагонів-зерновозів філії «Центр транспортної логістики» компанії буде поповнено 120 новими одиницями. Основною перевагою цих вагонів є можливість перевезення зерна без необхідності перевантаження як на території України, так і за її межами.
Раніше стало відомо, що АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу. Крім того, у компанії заявили, що збудували на власних потужностях зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень колією 1520 мм та євроколією – 1435 мм. Більшість комплектуючих і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
На українському ринку вагонів спостерігається значна конкуренція і велика нестабільність. “Укрзалізниця” не є єдиним гравцем, оскільки у неї є лише 5,5 тисяч зерновозів у порівнянні з 21 тисячею в приватних руках.
“Укрзалізниця” планує досягти чистого прибутку в розмірі 7 мільярдів гривень за 2023 рік, порівняно зі збитком в 9,6 мільярда гривень у 2022 році. У поточному році “Укрзалізниця” очікує рекордний дохід за останні п’ять років – 99,6 мільярда гривень. З цієї суми, 82,1 мільярда гривень припадає на вантажні перевезення, 8,4 мільярда гривень – на пасажирські перевезення, а решта 9,1 мільярда гривень – на інші доходи.
Протягом минулого місяця Укрзалізниця встановила новий рекорд, перевізши 14 мільйонів тонн вантажів – найвищий показник з початку повномасштабної війни. Про це заявив президент України Володимир Зеленський у своєму відеозверненні.
АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу.
За січень-жовтень 2023 року “Укрзалізниця” перевезла 120,58 млн тонн, що на 7,1% менше вантажів, ніж за аналогічний період минулого року. Але у жовтні показник перевищив минулорічний.
Акціонерна компанія “Укрзалізниця” на своїх власних виробничих потужностях досягла рекордного показника – зведення 528 вантажних вагонів. На виробничих майданчиках компанії був зведений зерновоз, який ідеально підходить для перевезень на коліях розміром 1520 (український стандарт) та 1435 (європейський стандарт) міліметрів. Більшість комплектуючих та матеріалів для нього вироблені в Україні.
АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу. Також АТ заявляла, що чекає пропозиції від учасників зернового ринку щодо укладення довгострокових договорів (6–12 місяців) на використання вагонів-зерновозів філії ЦТЛ, що нівелює сезонні коливання вартості використання вагонів.
Уряд визначив, що “Укрзалізниця” має перерахувати до бюджету принаймні 50% дивідендів. Загалом уряд визначив обсяг дивідендів, які повинні бути сплачені до бюджету акціонерними товариствами з участю держави. Згідно з повідомленням Урядового порталу, це рішення визначене в постанові Кабінету Міністрів, передало Міністерство економіки України. Це правило також застосовується до господарських підприємств, в яких 50% і більше акцій належать підприємствам зі 100% часткою держави, зокрема до їхніх дочірніх підприємств.
Маргарита Юзяк
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!