В Україні зростають ціни на хліб, але попит залишається стабільним

В Україні ціни на хліб продовжують зростати, але українці не зменшили обсягів його споживання.
Про це повідомила маркетинг-менеджерка ТОВ “Лесаффр Україна” Олена Лапшова на форумі «Зерно і переробка: розвиток попри війну – 2024″, пише agroportal.ua.
Згідно з дослідженнями, витрати на хліб залишаються на рівні від 2% до 8% від загальної структури витрат покупців, що підкреслює його важливість у споживчому кошику.
Експертка Лапшова зауважила, що споживачі цінують якість і не відмовляються від хліба на користь інших продуктів.
“Скорочуються продажі традиційних хлібів та батонів, натомість росте попит на тостовий хліб, здобні булочки, вироби з начинкою, лаваші, багети та листкові дріжджові вироби,” — повідомила Лапшова.
Вона також звернула увагу на нові тенденції споживчої поведінки.
“По-перше, збільшується попит на продукти швидкого приготування та готові страви. По-друге, покупці віддають перевагу товарам в індивідуальній упаковці. По-третє, все більше українців цікавляться продукцією місцевих виробників, підтримуючи вітчизняну економіку”, – зазначила пані Олена.
Таким чином, попри зростання цін, попит на хліб залишається стабільним, а споживачі продовжують обирати якісну продукцію українського виробництва.
Нагадаємо, кінцевим бенефіціаром ПрАТ “Концерн Хлібпром”, одного з найбільших виробників хліба в Україні, стане Наталія Антонова, яка придбає контрольний пакет акцій компанії.