Нині для українського морозива недоступна морська логістика, тож за рік Україна на третину збільшила свою присутність на європейському ринку, втративши традиційні близькосхідні та азійські ринки, поінформував голова Української асоціації аграрного експорту Дмитро Крошка, передає AgroPortal.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Повернення українського морозива на традиційні ринки є ключовим завданням для виробників. За умов відсутності контейнерної логістики через порти Одещини зараз розглядається питання створення нового ринку малих контейнерних перевезень, коли фрахтуються невеликі судна класу Panamax, а маленькі — по 200-500 одиниць.
Тож не лише зерновики, а й українські виробники харчових продуктів сподіваються розв’язати питання експорту ще до закінчення війни.
Крошка уточнив, що мовиться про створення невеликих ліній для контейнерної логістики не лише для морозива, а товарів, які потребують саме контейнерної логістики.
Нагадаємо, у червні 2023 року українські компанії відвантажили на зовнішні ринки 1,65 тис. т морозива, що на 13% більше, ніж місяцем раніше.
Можливість відновлення та налагодження експорту українського мʼяса та мʼясної продукції до Китаю обговорили під час засідання робочої групи з питань розвитку м’ясної галузі під головуванням першого заступника міністра аграрної політики та продовольства України Тараса Висоцького.
Міністерство аграрної політики та продовольства України розробило подетальну інфографіку, яка роз’яснює нові гігієнічні вимоги до виробництва та обігу харчових продуктів тваринного походження. Нагадаємо, що такі вимоги затверджено наказом Мінагрополітики від 20 жовтня 2022 року № 813.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!