В порту Ізмаїл виконали 90,7% запланованих на 2022 рік робіт з відновлення паспортних операційної акваторії, роботи з днопоглиблення добігають завершення. Про це повідомляє пресслужба АМПУ.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Нині на завершальній стадії заплановані на 2022 рік роботи з відновлення паспортних глибин в операційній акваторії порту Ізмаїл. За оперативними даними виконано 90,7% від плану.
Паралельно роботи з днопоглиблення ведуться і в інших морських портах розташованих на Дунаї. Зокрема в активній фазі — виконання робіт в акваторії порту Рені. На сьогодні там виконано 19% від запланованого обсягу.
Роботи в операційних акваторіях морських портів плануються таким чином, щоб не уповільнювався обробки вантажів.
“Від початку повномасштабного російського вторгнення саме порти Дунаю стали основними морськими торговельними воротами держави. Завдяки ефективній співпраці з партнерами з Румунії та запровадженню практики прозорого планування суднозаходів тримаємо високий темп обробки вантажів. Бачимо запит від учасників ринку морських перевезень на збільшення транзитного потенціалу дунайських портів і виконуємо його. Кінцева мета — оптимізація логістичної складової стратегічних експортних та імпортних операцій та збільшення обсягів перевалки вантажів”, – зазначив очільник адміністрації морських портів України Олексій Востріков.
Нагадаємо, Сербія проводить днопоглиблювальні роботи на Дунаї, котрий обмілів через засуху. Судноплавне річище Дунаю зазвичай має ширину в кілька сотень метрів на ділянці поблизу сербського міста Нови Сад.
За червень-липень притік у Дністровське водосховище зменшився з 56 до 30 куб. м/с, що є одним із найнижчих показників за останні майже 50 років.
Через обміління однієї з найбільших річок у Європі Рейну, порушились логістичні ланцюги постачання товарів. Рівень води у річці різко впав внаслідок рекордної спеки в Європі та відсутності опадів на континенті.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!