“Укрзалізниця” готується масово переправляти через українсько-польський кордон контрейлерні поїзди з фурами. Польські митники проводять огляд навантаженого 23 українськими фурами тестового контрейлерного поїзда, свою затримку пояснюють необхідністю узгодити габарити вантажів і наявність у фурах пального.
Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи “Укрзалізниця” Валерій Ткачов на зустрічі з агроекспортерами, пише Інтерфакс-Україна.
Він підтвердив правдивість відео, на якому залізницею рухаються навантажені на контрейлерні платформи українські фури. Так українські експортери намагаються розв’язувати проблему з перетином українсько-польського кордону, який з 6 листопада заблокований польськими перевізниками.
“Зараз у нас стоїть навантажений поїзд на переході з Хрубешувом (пункт пропуску на українсько-польському кордоні Ізов — Хрубешув — прим. ред.). У нас уже є завантажені 23 вагони контрейлерні з фурами”, — сказав Ткачов.
За його інформацією, наразі українська та польська сторони узгоджують технічні питання. У польської митниці є питання щодо габаритів вантажів, а також щодо наявності в баках фур палива.
Читайте також: Польща закликатиме ЄС скасувати “транспортний безвіз” для України – Моравецький
“Найближчим часом ці питання ми намагатимемося вирішити, щоб його пропустили. Щойно цей тестовий поїзд пройде і все буде добре, ми запустимо це в масовому порядку”, — додав Ткачов.
Він також повідомив, що оператором таких вантажоперевезень залізницею буде Український державний центр транспортного сервісу “Ліски”.
І вже вчора пізно увечері стало відомо, що Укрзалізниця відправила першу партію вантажівок через кордон з Польщею.
Укрзалізниця відправила до Польщі перший контрейлерний поїзд з вантажівками. Над проєктом компанія працювала два тижні. У складі поїзда 23 платформи, на які було завантажено 13 тягачів з напівпричепами.
Поїзд курсує за маршрутом Скнилів (Україна) – Славкув (Польща). Митне та прикордонне оформлення вантажу проходить на залізничному прикордонному переході Ізов – Грубешів. Наразі ще існують формальні питання щодо швидкого перетину польського кордону, і фахівці вже працюють над прискоренням процесу.
Аналогічні рейси будуть організовані й у зворотному напрямку. Зі станції Славко фури прямують до місця призначення вже автошляхом.
Трансфер водіїв автівок з точки завантаження на залізничну платформу в точку розвантаження забезпечується автобусом.
Щоб замовити перевезення вантажівки контрейлерним поїздом з України, потрібно звернутися до філії “Центр транспортного сервісу “Ліски” АТ “Укрзалізниця”, у зворотному напрямку – до UZ Cargo Poland.
Нагадаємо, на українську економіку негативно впливатиме блокування автомобільних пунктів пропуску на кордоні України і Європейського Союзу. Очікується, що європейські покупці будуть або розривати довгострокові контракти, або не укладатимуть нових.