Плани Укрзалізниці включають масштабування проєкту виготовлення вантажних вагонів у власних підприємствах та розширення асортименту продукції власного виробництва, повідомлено пресслужбою УЗ.
Заступник директора з виробництва вагоноремонтного напрямку департаменту виробництва Укрзалізниці Даниїл Глущенко пояснив, що компанія раніше акцентувалася на виготовленні лише піввагонів через наявний профіцит такої продукції.
Однак зараз на увазі – розширення моделей вагонів, що стало можливим завдяки діяльності підприємств, які надають транспортні та сервісні послуги. Наприклад, завдяки роботі підприємств «Центр транспортної логістики» і «Центр транспортного сервісу «Ліски», Укрзалізниця змогла розробити та побудувати 500 фітингових платформ.
Також були досягнуті успіхи в збільшенні виробничих можливостей. Вперше в історії Укрзалізниці на її власних заводах були виготовлені думпкари та хопер-дозатори для ремонту колій. Крім того, був створений дослідний зразок зерновоза, який пройшов сертифікацію і буде вироблятися у майбутньому.
У планах також замовлення 120 зерновозів європейського зразка для вантажних перевезень і розробка універсального вантажного вагона, який може використовуватися як критий вагон і як зерновоз.
Нагадаємо, акціонерне товариство «Укрзалізниця» розраховує збудувати 120 вагонів-зерновозів цього року для використання внутрішньо в країні та на міжнародних залізничних мережах. Згідно з планами, до кінця поточного року парк вагонів-зерновозів філії «Центр транспортної логістики» компанії буде поповнено 120 новими одиницями. Основною перевагою цих вагонів є можливість перевезення зерна без необхідності перевантаження як на території України, так і за її межами.
Раніше стало відомо, що АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу. Крім того, у компанії заявили, що збудували на власних потужностях зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень колією 1520 мм та євроколією – 1435 мм. Більшість комплектуючих і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
Інформація, яку оприлюднило Міністерство фінансів, була підтверджена Укрзалізницею: лише 4,2 млрд грн з 5 млрд грн, виділених компанії з держбюджету у 2023 році, було використано. Згідно з Законом України “Про Державний бюджет на 2024 рік”, у 2023 році Укрзалізниця заощадила 800 млн грн, які будуть перенаправлені на фінансування експлуатації автомобільних доріг.
“Укрзалізниця” планує досягти чистого прибутку в розмірі 7 мільярдів гривень за 2023 рік, порівняно зі збитком в 9,6 мільярда гривень у 2022 році. У поточному році “Укрзалізниця” очікує рекордний дохід за останні п’ять років – 99,6 мільярда гривень. З цієї суми, 82,1 мільярда гривень припадає на вантажні перевезення, 8,4 мільярда гривень – на пасажирські перевезення, а решта 9,1 мільярда гривень – на інші доходи.
Протягом минулого місяця Укрзалізниця встановила новий рекорд, перевізши 14 мільйонів тонн вантажів – найвищий показник з початку повномасштабної війни. Про це заявив президент України Володимир Зеленський у своєму відеозверненні.
АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу.
За січень-жовтень 2023 року “Укрзалізниця” перевезла 120,58 млн тонн, що на 7,1% менше вантажів, ніж за аналогічний період минулого року. Але у жовтні показник перевищив минулорічний.
Акціонерна компанія “Укрзалізниця” на своїх власних виробничих потужностях досягла рекордного показника – зведення 528 вантажних вагонів. На виробничих майданчиках компанії був зведений зерновоз, який ідеально підходить для перевезень на коліях розміром 1520 (український стандарт) та 1435 (європейський стандарт) міліметрів. Більшість комплектуючих та матеріалів для нього вироблені в Україні.
АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу. Також АТ заявляла, що чекає пропозиції від учасників зернового ринку щодо укладення довгострокових договорів (6–12 місяців) на використання вагонів-зерновозів філії ЦТЛ, що нівелює сезонні коливання вартості використання вагонів.
Уряд визначив, що “Укрзалізниця” має перерахувати до бюджету принаймні 50% дивідендів. Загалом уряд визначив обсяг дивідендів, які повинні бути сплачені до бюджету акціонерними товариствами з участю держави. Згідно з повідомленням Урядового порталу, це рішення визначене в постанові Кабінету Міністрів, передало Міністерство економіки України. Це правило також застосовується до господарських підприємств, в яких 50% і більше акцій належать підприємствам зі 100% часткою держави, зокрема до їхніх дочірніх підприємств.
Маргарита Юзяк
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!