Новини    18 вересня 2017 11:46

Українці продають у США в форматі Private Label


Присутність українських товарів на американському ринку щороку зростає. Про те, як вийти і закріпитися на ринку США, говорили під час заходу, що стосувався бізнес-місії до Вашингтона 11-13 жовтня 2017 року, організованої Центром підтримки експорту при УСПП в партнерстві з Посольством України у Вашингтоні та провідною асоціацією рітейлерів Північної Америки Food Marketing Institute, повідомляє Інтерфакс.

«Цікавим варіантом є практика поставки товарів в форматі Private Label, – каже член наглядової ради компанії «Чумак» Андрій Носок. Компанія налагодила експортні поставки томатного кетчупу та інших продуктів на етнічний ринок Америки – серед емігрантів-українців, і планує розшити присутність на ринку основному. – У цьому випадку український виробник може отримати дохід без високих витрат на просування товару і маркетинг».

За словами Андрія Носка, основні чинники успішної роботи на американському ринку з дилерами і торговими мережами – наявність розмитненого товару на складі в США, відповідність упаковки американським стандартам, сертифікація і відвантаження через американську юридичну особу.

«У США панує мода на власні торговельні марки, річні продажі яких складають $795 мільярдів, – каже президент Hy-Vee Food Stores, член ради директорів в Food Marketing Institute Рендал Едекер. – За оцінками 98% рітейлерів, це ефективний спосіб виділити свої бренди серед інших».

Hy-Vee визнаний одним із п’яти найпопулярніших магазинів Америки, входить в десятку кращих брендів і займає 25-те місце в рейтингу найбільших мереж супермаркетів.

Ще немає новин у цій стрічці ...