Українське Дунайське пароплавство (УДП) оголосило про початок реформування своєї корпоративної структури, як рекомендовано міжнародними партнерами.
За інформацією, наданою УДП, реформа набуде чинності вже у березні. Ініціатива змін в адміністрації компанії виникла після переходу на нову систему електронного документообігу рік тому, що істотно зменшило робочий час і трудовитрати.
Наразі УДП активно працює над впровадженням другого етапу цифровізації управління, включно з запуском ERP-системи, яка забезпечує єдину платформу та базу даних для управління підприємством. Це має на меті подальшу автоматизацію, прискорення та спрощення управлінських процесів, а також зменшення навантаження на адміністративні підрозділи.
Крім того, позитивний вплив на діяльність компанії має закупівля нової техніки, що зменшує потребу в постійних ремонтах та обслуговуванні, які раніше здійснював великий персонал.
У зв’язку з цими змінами, в УДП з’являться нові завдання, які потребуватимуть залучення додаткових кваліфікованих фахівців. Одним з прикладів є перехід на Міжнародні стандарти фінансової звітності (IFRS), в рамках якого буде створено новий відділ, відповідальний за цю сферу.
Нагадаємо, у 2023 році Публічне акціонерне товариство “Українське Дунайське пароплавство” отримало дохід у розмірі 1,1 мільярда гривень.
Обсяги перевалки в Дунайських портах досягли рекордних 120 тисяч тонн.
Вартість логістичних витрат на доставку товарів до дунайських портів чи залізницею до польських чи румунських значно перевищує аналогічні витрати до портів Чорного моря, іноді досягаючи різницю в $90 за тонну.
Маргарита Юзяк
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!