Новини / Технології     03 квітня 2024 13:18

У Варшаві побудували найбільший велопішохідний міст через ріку


У Варшаві, столиці Польщі, відкрили велопішохідний міст, який має довжину 452 метри. Цей міст дозволяє перетнути річку за шість хвилин для пішоходів та за дві хвилини для велосипедистів. Про це повідомлено на офіційному порталі Варшави.

Мер міста, Рафал Тшасковскі, висловив надію, що міст стане символом Варшави і буде популярним місцем відпочинку для місцевих мешканців та туристів.

Ширина мосту коливається від семи до понад 16 метрів. Також на мосту розташовані оглядові майданчики з лавами, які дозволяють насолоджуватися красою річки Вісли та міста.

У Варшаві побудували найбільший  велопішохідний міст через ріку

Крім своєї основної функції переправи, міст також служить для відпочинку. Лінія мосту переривається у двох місцях, де він стає значно ширшим, надаючи можливість пішоходам та велосипедистам насолоджуватися панорамним видом на річку та місто. Для комфорту відпочиваючих встановлені дерев’яні лавки.

Міст побудований на сім залізобетонних опорах. На лівому березі міст розгалужується на два пандуси, які виходять на бульвар на одному рівні з бруківкою.

Сталь мосту покрита фарбою, що імітує колір кортена, зважаючи на високу вологість від річки.

Нагадаємо, більшість агропродукції з України експортується морем, обходячи Польщу, але є товари, які не можна транспортувати морським шляхом. Хоча 86% агропродукції експортується морем через порти Одеси та Дунайського регіону, але є товари, які не можуть бути доставлені морським шляхом, і на них є попит, наприклад, у німецьких споживачів, які не можуть отримати цукор та вівсянку з Чернігівщини через порт у Гамбурзі. Це призводить до значних логістичних витрат.

Блокування кордону призводить до збитків в обох країнах. Щодо постачання харчових продуктів логістика стає дорожчою, але це майже не впливає на ціну товарів. Однак через підвищення цін на логістику можливо, що торгові мережі відмовляться від раніше запланованих знижок на товари.

Новини за темою:  Де очікувати дощі та грози 7 травня: детальний прогноз погоди по Україні

На українсько-польському кордоні виникла складна ситуація, яка створює виклики як для колишнього, так і для нового уряду Польщі, обладнаного різноманітними інструментами. Посол Польщі в Україні, Ярослав Гузи, в інтерв’ю DW висловив думку, що ситуація з протестами на кордоні – лише частина більш загальної проблеми, яка не обмежується польсько-українським конфліктом, але має європейський характер. За його словами, проблеми сільськогосподарських фермерів в Польщі не були вирішені через виборчий період та зміну влади.

Литовські виробники зерна стверджують, що головною їхньою проблемою є не українське, а російське зерно, яке у великій кількості потрапляє до Європейського Союзу. Цю інформацію публікує LRT. За словами представника Литовської асоціації виробників зерна Аушріса Маціаускаса, вражає кількість російського зерна, яке пройшло через Латвію та Литву у 2023 році – понад 3 мільйони тонн. Загалом минулого року на ринок ЄС було імпортовано 12 мільйонів тонн російського зерна.

Маргарита Юзяк

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також