У Польщі 41% опитуваних заявили, що готові купувати продукцію українських виробників. Водночас число менше, аніж рік тому, коли показник був на рівні 58%.
Як свідчать результати другої хвилі опитування агентства Inquiry, знижений інтерес до товарів з України стосується кожної категорії покупок. На сьогодні українськими харчовими продуктами цікавлять лише 30% опитуваних, а минулого року близько 50%.
Кожен третій житель Польщі вважає, що розвиток українських брендів на внутрішньому ринку необхідно підтримувати. Торік показник становив понад 50%. Також майже половина респондентів бачать у присутності українських товарів на польському ринку загрозу вітчизняним виробникам
39% поляків вважають, що українські товари є більш привабливою пропозицію в польських магазинах, але торік показник становив 52%. Також знизилася впевненість, що вони є можливістю для розвитку польських мереж магазинів (30% проти 43% у 2022 році).
“Дослідження наочно показує, що торішній ентузіазм з приводу присутності української продукції на полицях польських магазинів суттєво послабився. Поляки стали менш відкритими до української пропозиції. Вони більше побоюються конкуренції з боку української продукції та бачать загрозу польським виробникам. Поляки вже не так охоче купують українську продукцію. Це може бути результатом загальної невизначеної економічної ситуації, з якою поляки борються вже рік”, – прокоментувала президентка Inquiry Агнешка Гурницька.
Нагадаємо, останніми днями навколо блокування польськими страйкарями пунктів пропуску на кордоні з Україною сталася низка подій, зокрема українським водіям запропонували евакуюватися та ще один водій помер.
Маргарита Юзяк
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!