monobank оголосив про запуск сервісу “Бойові”. Нова функція покликана збирати пожертви для Збройних Сил України через кафе та ресторани.
Співзасновник monobank Олег Гороховський пояснив, що це схоже на чайові, але з важливою різницею: чайові — це визнання за сервіс, а “Бойові” — це визнання за життя. Він додав, що щомісяця українці залишають понад 100 млн гривень чайових у кафе та ресторанах.
Він наголосив, що без участі Збройних Сил, відвідування кафе та ресторанів було б не можливим. Тому вони запровадили “Бойові”, маючи намір зробити це щоденною практикою, не лише для чайових, а й для “Бойових”.
Тепер під час оплати рахунку за допомогою QR-коду у закладах, що використовують новий сервіс Monobank, після екрану чайових з’явиться новий екран “Бойових”, де клієнт може віддячити за захист, а зібрані кошти будуть використані на прямі потреби війська.
Кожен заклад може вказати свою “банку”, і кошти, зібрані як “Бойові”, будуть спрямовані тим військовим чи підрозділам, яким допомагає цей заклад.
“Ви ж всі допомагаєте, правда?! Якби не ЗСУ, за столиками в ресторанах було завжди порожньо. Та й столів напевно вже не було. Пам’ятайте про це за кожною чашкою кави. І залишайте не тільки чайові тим, хто нам її приготував, але і “Бойові” тим, завдяки кому ця кава взагалі можлива”, – закликав Гороховський.
Через monobank активно збирають кошти на допомогу ЗСУ
У 2023 році українці через monobank пожертвували 27,4 млрд грн, що порівняно з сумою у 8,5 млрд грн у 2022 році, свідчить про значне зростання, як показує статистика, що була опублікована у мережі X.
Кількість осіб, які зробили донат, також зросла – цього року донатили 5,4 млн осіб, порівняно з 3 млн у 2022 році.
Середній розмір донату також збільшився. У 2022 році він склав 258 грн, а в 2023 – 349 грн.
monobank відзначено як “необанкінг” у списку 200 найкращих фінтех-компаній світу
Український monobank отримав визнання, увійшовши до списку 200 найкращих фінтех-компаній світу, який був складений спільно американською медіагрупою CNBC та незалежною дослідницькою фірмою Statista. Цей список доступний на сайті CNBC. Monobank був відзначений у категорії “необанкінг”, де також увійшло ще 19 компаній.
Для складання фінального списку було проаналізовано понад 1500 компаній у всьому світі. У списку представлено як великі гравці цього сектору, такі як Ant Group, Tencent, PayPal, Stripe, Klarna і Revolut, так і кілька перспективних стартапів, які активно працюють над майбутнім фінансових послуг.
Для визначення найкращих фінтех-компаній, Statista використовувала кількісний аналіз світового ринку за дев’ятьма основними категоріями, такими як необанкінг, цифрові платежі, цифрові активи та інші.
Автори дослідження зазначали, що фінтех-компанії у різних категоріях не можуть бути однаково порівняні. Тому вони провели публічний конкурс номінацій в березні, щоб дати можливість фінтех-компаніям поділитися додатковою інформацією про свою діяльність.
Більшість фінтех-компаній є приватними, тому вони не мають зобов’язання розкривати свою фінансову інформацію. Проте добровільний обмін цією інформацією виявився ключовим для формування фінального списку.
Statista також розробила додаткову модель оцінки компаній на основі скорингу. У списку представлені компанії, які отримали найвищі бали в своїх сегментах ринку.
Нагадаємо, за перші дев’ять місяців 2023 року до трьох найбільших фондів України задонатили 12,5 млрд грн. Найбільше коштів перерахували до платформи United24. Здебільшого (89%) пожертви надійшли для потреб ЗСУ – 7,06 млрд грн. Після запуску у травні платформою United 24 напрямків гуманітарного розмінування та потреб освіти і науки було зібрано на відповідні рахунки 31 млн грн на 76 млн грн.
Маргарита Юзяк
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!